فال حافظ

کلیک کن فالت را بخوان | فال حافظ با تفسیر کامل

کلیک کن فالت را بخوان | فال حافظ با تفسیر کامل
کدخبر : 48040

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین فروردین

غزل شماره 40 دیوان حافظ : المنة لله که در میکده باز است

تعبیر غزل شماره 40 حافظ در فال شما :

نظرکرده خداوند هستید و نعمت و برکت زیادی به شما ارزانی شده است. از تکبر و غرور دوری کنید. به زودی گم کرده خود را پیدا می کنید.

موفقیت و کامیابی بزرگ در راه است. با صبوری و توکل به خدا به مقصود خواهید رسید. نذری دارید که باید ادا کنید.

دلبسته مال دنیا و خوشی های دنیوی نباشید. برای ازدواج زود اقدام نکنید. درهای بسته باز خواهد شد اما مراقب باشید که در مسیر درست قدم بگذارید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین اردیبهشت

غزل شماره 377 دیوان حافظ : ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم

تعبیر غزل شماره 377 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید از مسیر سخت با پستی بلندی های بسیار عبور کنید، اراده آهنین و همت عالی برای عبور از سختی های این راه نیاز است.

مراقب باشید که به بیراهه کشیده نشوید، از همفکری دوستان دلسوز و دانا استفاده کرده و صبوری پیشه کنید تا انشالله به سرمنزل مقصود برسید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین خرداد

غزل شماره 65 دیوان حافظ : خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست

تعبیر غزل شماره 65 حافظ در فال شما :

گله کردن از سرنوشت و روزگار تاثیری به حال شما نخواهد داشت. به زودی حوادثی برای شما اتفاق می افتد تا ایمان و اراده تان مورد آزمایش قرار گیرد.

بیهوده خودتان را به خاطر سختی ها و مسائل ریز و درشت نگران و اندوهگین نکنید. هیچ چیز بی حکمت نیست و برگی از درخت بدون اجازه خداوند نمی افتد.

از روزهای خوش نهایت استفاده را ببرید و شاد باشید که دنیا محل گذر است و همه چیزهای دنیوی فانی خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین تیر

غزل شماره 428 دیوان حافظ : سحرگاهان که مخمور شبانه

تعبیر غزل شماره 428 حافظ در فال شما :

افراد فریبکار و دورو اطراف شما را احاطه کرده و قصد سواستفاده و توطئه چینی دارند. همه چیز را به خداوند بسپرید که او آسیب های و افکار پلید افراد حسود را دفع خواهد کرد.

به لطف اراده و تلاش هایی که کرده اید، روزهای غم و سختی به پایان رسیده است. معمایی فکر شما را به خود مشغول کرده که حل آن مدت ها طول خواهد کشید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین مرداد

غزل شماره 32 دیوان حافظ : خدا چو صورت ابروی دلگشای تو بست

تعبیر غزل شماره 32 حافظ در فال شما :

به زودی پاسخ دعاهایی که به درگاه خدا کرده اید دریافت می کنید و به مراد دل و هدف خود می رسید. شاید گمان کنید این پیروزی تنها حاصل تلاش و توانمندی های خودتان است اما مطمئن باشید به تنهایی نمی توانستید موفق شوید و دیگران در این راه تاثیرگذار بوده اند.

به عهد و پیمان خود وفا کرده و عهدشکنی نکنید. روزهای خوشی در پیش دارید و ایام به کامتان است، شکرگزاری خداوند متعال را به جا آورده و از یاد او غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین شهریور

غزل شماره 318 دیوان حافظ : مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم

تعبیر غزل شماره 318 حافظ در فال شما :

به دوستان وفادار و صمیمی خود توجه کنید و آن ها را فراموش نکنید. اگر دست نیاز به سوی شما دراز کردند به آن ها کمک کنید که در روزهای سختی به یاری شما خواهند شتافت.

هوای خانواده خود را داشته باشید زیرا خانواده برای شما می ماند و بهترین یار شما در روزهای سخت هستند. با حضور خدا و دوستان شفیقی که دارید ترس و نگرانی را از دل خود بیرون کرده و به تلاش خود ادامه دهید تا به مراد دل برسید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین مهر

غزل شماره 244 دیوان حافظ : معاشران گره از زلف یار باز کنید

تعبیر غزل شماره 244 حافظ در فال شما :

خسته شده و امید خود را از دست داده اید، اما نگران نباشید که دوران شادی و راحتی در راه است. در زمان کامیابی از یاد خداوند غافل نشوید و همواره به خودش توکل کنید. خداوند یار و یاور افراد با ایمان و صادق است.

از ریاکاری و دروغ بپرهیزید، در شناخت اطرافیان دقت کنید و مراقب باشید که افراد فریبکار شما را به بیراهه نکشانند. قدر زندگی خود را بدانید و دست از لجبازی و وسواس بیش از حد بردارید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین آبان

غزل شماره 36 دیوان حافظ : تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست

تعبیر غزل شماره 36 حافظ در فال شما :

به زودی حاصل کار درستی که انجام داده اید را خواهید دید. وصال یار و رسیدن به مقصود نزدیک است اما به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد تا او را در آغوش بکشید.

مدتی است فکرتان درگیر بیماری شده، نگران نباشید، به زودی لباس عافیت پوشیده و بیماری درمان می شود.

سفر معنوی در پیش دارید که باعث نزدیکی بیشتر شما و خداوند شده و با او تجدید پیمان خواهید کرد. در این سفر گمشده خود را پیدا می کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین آذر

غزل شماره 182 دیوان حافظ : حسب حالی ننوشتی و شد ایامی چند

تعبیر غزل شماره 182 حافظ در فال شما :

روزهای زندگی در حال گذر است و شما آن را به بیهودگی می گذرانید، از فرصت هایی که پیش روی شماست به بهترین شکل استفاده کرده و قدر لحظه های عمر را بدانید.

از عیبجویی دیگران برحذر باشید که سرانجام خوبی ندارد. نیتی در دل دارید که نیاز به تدبر و اندیشه و مشورت با بزرگان دارد، با تلاش و صبر می توانید به هدف خود برسید.

اگر باعث دلخوری اطرافیان شده اید از آن ها دلجویی کنید. خبر خوشی دریافت خواهید کرد و ملاقات مهمی در پیش دارید.

فال حافظ امروز 4 بهمن متولدین دی

غزل شماره 115 دیوان حافظ : درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

تعبیر غزل شماره 115 حافظ در فال شما :

یک روز همه چیز موافق توست و دنیا به کام، روزی دیگر زمین و زمان بر علیه تو و اوضاع نابسامان! این رسم روزگار است که خوشی و ناخوشی همیشه در کنار هم خواهند بود.

دوستان شفیق و دلسوز دارید که بسیار به آن ها وابسته اید. شخصیت متعالی اما کینه جو دارید، کینه و کدورت ها را کنار بگذارید تا نام نیک از شما به یادگار بماند.

هنوز مقدمات ازدواج جور نیست،

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین بهمن

غزل شماره 95 دیوان حافظ : مدامم مست می دارد نسیم جعد گیسویت

تعبیر غزل شماره 95 حافظ در فال شما :

اراده قوی و عزم راسخ شما می تواند کوه ها را به حرکت درآورد! دوست دارید روی زیبایی های دنیا تمرکز کرده و همه چیز را خوب و بی نقص ببینید. نگاه زیبا خوب است اما گاهی دچار خیالات دور و دراز می شوید که فایده ای برای شما نخواهد داشت.

از اراده قوی خود بهره گرفته و تمام تلاش خود را بکنید تا راه درست را به پایان رسانده و هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشید.

فـال حـافـظ امروز 4 بهمن متولدین اسفند

غزل شماره 131 دیوان حافظ : بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد

تعبیر غزل شماره 131 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مقصود نیاز به از خود گذشتن و فداکاری است. برکت به کسب و کارتان سرازیر می شود و سود هنگفتی به دست خواهید آورد. از دغل بازی و فریب مردم دوری کنید و در تجارت تقوی پیشه کنید تا روزی پربرکتی داشته باشید.

دیگران را تحقیر نکنید و با احترام رفتار کنید، در بندگی خداوند کوشا باشید تا در مقام و عزت باقی بمانید. زیارت خانه خدا در پیش است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه