تست هوش

حدس بزنید کدام یک والدین کودک هستند

حدس بزنید کدام یک والدین کودک هستند
کدخبر : 48379

آزمون شناسایی والدین کودک: آیا می توانید در این تصویر پدر و مادر کودک را تشخیص دهید؟ با انجام این تست مهارت هوشی خود را محک بزنید. تصویر، دو زوج و یک نوزاد ناز را نشان می دهد. کودک خوابیده است، اما زوج ها باهم جر و بحث دارند. زوج سمت چپ مدعی است که نوزاد مال آن‌ها است. اما زوج سمت راست در حالی که خشمگین هستند، ادعا دارند که آن‌ها والدین کودک هستند. اکنون ما از شما می خواهیم تا والدین کودک را تشخیص دهید. به نظر شما کدام زوج والدین واقعی نوزاد است؟

تست های هوش برای ارزیابی مغز ما مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای بررسی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها بهره می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان. پس آماده شوید و این معمای جذاب را حل کنید.

آزمون شناسایی والدین کودک

آزمون شناسایی والدین کودک سناریوی عجیبی را نشان می دهد. دو زوج بر سر یک نوزاد دعوا دارند، یکی هیجان زده و دیگری خشمگین. هر یک ادعا می کنند که پدر و مادر کودک هستند. آیا می توانید والدین واقعی کودک را تشخیص دهید؟ اکنون حواس تان را جمع کنید و تصویر را با دقت بررسی کنید. فراموش نکنید سرنخ دقیقا جلوی چشمان تان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    پدر مادر این پسر سمت چپی ها هستند چون رنگ موهاشون با بچه یکی است

  • تانیا
    0

    جواب چی شد؟

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه