تست هوش

تست هوش، در تصویر کدام مادر بیخیال تر است؟ | حدس بزنید کدام مادر بیخیال است؟

تست هوش، در تصویر کدام مادر بیخیال تر است؟ | حدس بزنید کدام مادر بیخیال است؟
کدخبر : 48479

آزمون شناسایی مادر بیخیال از جمله معماهای است که برای محک زدن ضریب هوشی شما ساخته شده است. در این آزمون شما باید تشخیص دهید کدام کودک در نتیجه بیخیالی مادرش خواهد مرد! تصویر سناریوی وحشتناکی را نشان می دهد، دو مادر بیخیال و دو کودک در موقعیت های خطرناک. جان هر دو کودک در خطر است، اما آیا می توانید بگویید احتمال مرگ کدامیک بیشتر است؟ اکنون با انجام این تست خود را بیازمایید.

تفریح و سرگرمی تنها مزیت معماها نیست. یک تحقیق جدید نشان می دهد چالش های ذهنی مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. بنابراین با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید. پس از حل کردن این آزمون ها غافل نشوید. اکنون آیا آماده اید تا این تست جذاب را انجام دهید؟ پس بیایید شروع کنیم.

آزمون شناسایی مادر بیخیال

در تصویر آزمون شناسایی مادر بیخیال، دو کودک در موقعیت های خیلی خطرناک قرار دارند. کودک سمت راست در حالی که مادرش مشغول آرایش است، دارد از پنجره به پایین نگاه می کند. در سمت چپ تصویر می بینید که مادر در حال صحبت با تلیفون است و فراموش کرده تا اجاق را خاموش کند. اوه نه، فرزندش در یک قدمی اجاق قرار دارد… . به نظر شما کدام مادر بیخیال تر و شانس مرگ کدام کودک بیشتر است؟

حالا لحظه ای مکس کرده و حواس تان را جمع کنید. بعد با خاطر جمع نظر به تصویر، به این سوال جواب دهید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    مادری که دارم ارایش میکند

  • روزان
    0

    اگه توجه کنید بچه سمت چپ فقد دستش می سوزه ولی اون یکی بچه میشه از پنجره ها دید کهنوک درخت هست پس پنجره ارتفاع داره پس اگه بچه بوفته احتمال مرگش بالا تره

  • ناشناس
    0

    جواب چی میشه

  • ناشناس
    0

    من میگم لباس قرمزه چون لباس آبی داخل آیینه نگاه میکنه و می بینه که بچش د خط است

  • ساچلی ارمی
    0

    صد در صد بچه ی سمت چپ!
    چون اگه یک قدم دیگر بردارد بچه خواهد سوخت!

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه