پیست اسکی

پیست اسکی دیزین البرز تعطیل شد

پیست اسکی دیزین البرز تعطیل شد
کدخبر : 48755

بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.

رییس هیات مدیره تله کابین دربندسر تهران و بهره بردار پیست بین المللی اسکی دیزین استان البرز اعلام کرد: بارش شدید برف و سقوط پی در پی بهمن سبب تعطیلی پیست‌های بین المللی اسکی دیزین و دربند سر شد.

محمد کیاشمشکی با بیان اینکه پیست دیزین امسال برای نخستین بار شاهد بارش خیلی خوب برف است، افزود: بارش برف طی ۲ روز اخیر به حدی بود که احتمال خطر برای اسکی بازان را افزایش داد و به همین دلیل امروز چهارشنبه پیست‌های دیزین و دربند سر تعطیل شد.

وی در خصوص وضعیت پیست دیزین تصریح کرد: هفته گذشته به رغم اینکه برف کمتری در پیست داشتیم، اما به صورت آزمایشی بازگشایی شد، ولی اکنون میزان برف در پیست دیزین به ۱۲۰ سانتی متر رسیده که شرایط مطلوبی برای اسکی بازان است و امیدواریم با آماده سازی پیست، برای فردا پنجشنبه بازگشایی شود.

پیست دیزین با ارتفاع بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا، واقع در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال کرج دارای سه تله کابین، ۲ خط تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است.

در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه