کاهش وزن باورنکردنی رامبد شکرابی | عکس دیده نشده از رامبد شکرابی

کاهش وزن باورنکردنی رامبد شکرابی | عکس دیده نشده از رامبد شکرابی
کدخبر : 48826

همسر سابق حدیث فولادوند در فیلم همکلاس با او همبازی بود انها کارهای مشترک دیگری نیز همانند عنکبوت داشتند. این زوج هنرمند چند سالی برای زندگی از تهران خارج شد ند و شهر ساری را برای زندگی انتخاب کردند و از زندگی در ساری به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب، ترافیک کم و نزدیکی به تهران بسیار راضی بودند.

جدایی رامبد و حدیث زوج بی حاشیه سینما بسیار غافلگیر کننده بود. آنها ۱۲ سال در کنار یکدیگر بدون فرزند زندگی کردند. حدیث فولادوند از پرکارترین بازیگران زن سینما بود که بعد از ازدواج به شدت کم کار شد. او در برنامه دورهمی توضیح داد که متاسفانه شیطنت برخی همکاران باعث شده است نتواند مسیر هنری اش رابه شکل قبل ادامه دهد و شایعه حضور او و همسر سابقش به خارج از کشور از اساس بی پایه بوده است. فیلم عنکبوت به کارگردانی مانى ارمغان باعث شد این دو با هم بیشتر اشنا شوند و تصمیم به ازدواج بگیرند. رامبد و حدیث به هر حال مسیر زندگی شان را از هم جدا کردند. کاهش وزن رامبد شکرابی بعد از جدایی از همسر بازیگرش را ببینید.

رامبد شکرابی

رامبد شکرابی بعد از جدایی از همسر بازیگرش با کاهش وزن زیاد

فیلم هم کلاس با بازی رامبد شکرابی و حدیث فولادوند

هم‌کلاس فیلمی به کارگردانی سعید خورشیدیان و نویسندگی سعید خورشیدیان، علی برجسته محصول سال ۱۳۸۰ است. ماجرای این فیلم درباره دو زوج است. کیوان و داریوش در طی یک ماجرای تصادفی با ترانه و دوستش کیمیا، آشنا می شوند که منجر به علاقه متقابل و دوجانبه کیوان و ترانه و داریوش و کیمیا می شود. ترانه با دوستانش شرط می بندد که کیوان را سر کار بگذارد ولی در طی روابطش با او واقعاً عاشقش می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه