هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در سریال پوست شیر چه نقشی داره؟| خلاصه قسمتی از سریال پوست شیر

هدیه تهرانی در سریال پوست شیر چه نقشی داره؟| خلاصه قسمتی از سریال پوست شیر
کدخبر : 48833

بسیاری از مخاطبان این سریال گفته اند در قسمت های بعد خانم هدیه تهرانی به فیلم می پیوندد و شاید یکی ازمهره های اصلی این سریال باشد.

سریال پوست شیر یکی از پربازدیدترین فیلم های این روزهاست. این سریال جالب به قلم زیبای رضا بهاروند و جمشید محمودی نوشته شده است و با پخش هر قسمت این سریال ذهن مخاطب را به گونه ای درگیر می کند که تا هفته بعد که قسمت جدید پخش می شود مخاطب به دنبال سرنخ های جدید می گردد. در این سریال بازیگران بسیاری از جمله هادی حجازی فر ، علیرضا کمالی ، پانته آ بهرام ، پردیس احمدیه ، مهرداد صدیقیان ، محمدرضا مالکی ، ژیلا شاهی و... بازی کرده اند

هدیه تهرانی درسریال پوست شیر چه نقشی دارد؟

بسیاری از مخاطبان این سریال گفته اند در قسمت های بعد خانم هدیه تهرانی به فیلم می پیوندد و شاید یکی ازمهره های اصلی این سریال باشد. اما تا کنون در تیتراژ این سریال نامی از هدیه تهرانی ندیده ایم. البته گمان می رود در فصل آینده این سریال خانم تهرانی حضور داشته باشد. یک سری هم گفته اند که هدیه تهرانی در این سریال نقش همسر شهاب حسینی را دارد ولی باز هم این خبر قطعی نیست و این خبر تنها یک فرضیه از سوی کاربران بوده و صحت حضور ایشان در سریال پوست شیر را اثبات نمی کند.

خلاصهٔ داستان

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده و کشته می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا قاتلان دخترش را پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه