شرکت آهن و فولاد ارفع

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در راستای محرومیت‌زدایی توسط فولاد ارفع

عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در راستای محرومیت‌زدایی توسط فولاد ارفع
کدخبر : 49186

شرکت آهن و فولاد ارفع فصل زمستان که با وجود اعمال محدودیت‌های گازی فصل زمستان توانست درآمد ۱۱۰۷۸ میلیاردی از محل فروش محصولات خود در ۱۰ ماهه سال جاری به ثبت برساند، عمل به فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت‌های اجتماعی در راستای محرومیت‌زدایی را وظیفه اصلی خود می‌داند.

به گزارش رصد اقتصادی، شرکت فولاد ارفع با عملکرد قوی در بخش تولید شمش فولادی و آهن اسفنجی یکی از بهترین و جذاب‌ترین شرکت های فلزی بورس ایران است که علاوه بر برنامه‌ریزی و اقدامات عملکردی در راستای کسب درآمد، افزایش تولید و فروش محصولات خود، نقشی ارزنده را در توسعه اقتصاد پایدار ملی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ایفا می‌کند.

معمولا کارخانجاتی که در زمینه شمش فولادی فعالیت می کنند در زمینه آهن اسفنجی هم عملکرد موفقی دارند. شرکت فولاد ارفع نیز از این مزیت به میزان قابل توجهی برخوردار است. روند رو به رشد درآمدهای شرکت آهن و فولاد ارفع شتاب بیشتری به خود گرفته و این شرکت هر سال نسبت به سال قبل، درآمدهای خود را افزایش می‌دهد. 

بر همین اساس، شرکت فولاد ارفع که همواره در راستای سوددهی به ذینفعان عملکرد بسیار قابل قبولی را از خود برجای گذاشته است، در ۱۰ ماهه منتهی به دی ماه توانست درآمد ۱۱۰۷۸ میلیاردی را از محل فروش محصولات خود به دست بیاورد.

شرکت فولاد ارفع با شروع زمستان و در پی اخطارهای شرکت گاز از کاهش حدود ۱۰۰ هزار تن آهن اسفنجی طی یک ماه توقف بخشی از فعالیت‌های این شرکت خبر داد. این شرکت در حالی فصل پاییز را با ثبت رشد در تولید و درآمد نزدیک به ۱۰۴ هزار میلیارد ریالی به پایان رساند که با شروع فصل سرما و اخطارهای کاهش مصرف شرکت گاز، مجبور به توقف بخشی از فعالیت‌های تولید خود شد.

اما با این وجود این شرکت توان خود را در برنامه‌های توسعه‌ای از دست نداد و در راستای توسعه پایدار اقتصاد ملی و پس از ثبت رشد درآمد و تولید در فصل پاییز، در ۱۰ ماهه منتهی به دی از فروش محصولات خود ۱۱۰۷۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که از این مبلغ ۶۸۲ میلیارد تومان آن مربوط به دی‌ماه است. البته این میزان درآمد از محل فروش محصولات نسبت به آذرماه با کاهش روبه‌رو گردید، کاهشی که پیش‌تر مدیران این شرکت دلیل آن را توقف بخش تولید به خاطر قطعی گاز برآورد کرده بودند.

مبلغ فروش این شرکت طی مدت ۱۰ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

شرکت آهن و فولاد ارفع از تاثیرگذارترین شرکت‌های فلزی در بورس است که در حال حاضر در بازه 1.5 درصد مثبت در حال معامله بوده و قدرت خریدار با فروشنده در آن برابر است به طوری که حقیقی ها و حقوقی ها در خرید سهم به طور مساوی نقش داشته اند.

علاوه بر این، شرکت آهن و فولاد ارفع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به بازسازی و تجهیز مدرسه روستای کمکوه نمود تا زندگی برای نونهالان این روستا، شادتر شود. کمکوه، روستایی در دهستان نارستان از توابع بخش عقدا شهرستان اردکان در استان یزد است.

شرکت آهن و فولاد ارفع سعی کرده در ماه‌های اخیر با هدف گسترش دسترسی مردم استان یزد به آموزش و بهداشت رایگان، پروژه‌های مربوطه را در مناطق محروم به سرانجام برساند و به صورت رایگان در اختیار هم‌استانی‌ها قرار دهد.

مدیریت شرکت آهن و فولاد ارفع، اجرای چنین اقداماتی را وظیفه خود می‌داند و این مجموعه اعلام نموده که برای محرومیت‌زدایی از چهره شهر و استان خود، لحظه‌ای از تلاش دست برنمی‌دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه