شرکت کک طبس

آیین بهره برداری از باتری‌های ۳ و ۴ شرکت کک طبس همزمان با دهه مبارک فجر

آیین بهره برداری از باتری‌های ۳ و ۴ شرکت کک طبس همزمان با دهه مبارک فجر
کدخبر : 49259

به گزارش روابط عمومی شرکت کک طبس، آیین بهره برداری از باتری‌های ۳ و ۴ شرکت کک طبس همزمان با دهه مبارک فجر با حضور مسئولین، مقامات ارشد استان و سهامداران شرکت برگزار شد

مدیرعامل شرکت کک طبس در ابتدای برنامه گزارشی از عملکرد مالی و عملیاتی ۱۰ ماهه ۱۴۰۱ ارائه داد و با اشاره ضرورت عمل به شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌آفرین که از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۱ اعلام شده، اظهار کرد:  وضعیت تولید محصول کک در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰، رشد ۷۰ و ۴۵ درصدی داشته است. شرکت کک طبس در راستای افزایش ظرفیت تولید این محصول در کشور و کمک به پیشبرد اهداف صنایع وابسته به کک علی الخصوص صنایع فولاد کشور در دی ماه سال جاری موفق به تولید ۱۱ هزار تن کک شده است که این دستاورد را به کارکنان این مجموعه تبریک می‌گوییم.

علی نصیری بازاریابی هدفمند را یکی دیگر از موفقیت‌های این شرکت دانست و گفت: وضعیت فروش در کک طبس هم عدد خوبی را نشان می‌دهد و نسبت به سال ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب، ۳۰۰ و ۴۱ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت کک طبس ضمن یادآوری رکورد شکنی این شرکت تامین زغال گفت: این شرکت موفق به ثبت رکورد فروش در دی ماه ۱۴۰۱ شد و توانست فروش ۲۷ هزار تن در یک ماه را ثبت کند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه