سریال پوست شیر

چه کسی ساحل در سریال پوست شیر دزدید؟ | رابطه نعیم با ساحل در خارج از سریال لو رفت

چه کسی ساحل در سریال پوست شیر دزدید؟ | رابطه نعیم با ساحل در خارج از سریال لو رفت
کدخبر : 49320

فصل دوم سریال پوست شیر در فیلم نت در حال پخش است و مخاطبان زیادی را جذب کرده؛ اکنون چکیده ای از فصل اول آن به صورت پادکست منتشر شده است.

به گزارش رصد اقتصادی: چکیده‌ای از ماجراهای فصل اول سریال «پوست شیر» در قالب پادکست رادیونت در پلتفرم فیلم‌نت منتشر شده و مهمترین دیالوگ‌ها و موسیقی‌های این فیلم را با خط روایی دقیق کنار هم جا داده است.

این اولین بار است که بریده‌ای از اتفاق‌های یک سریال به صورت پادکست منتشر می‌شود و مخاطبان در مدت زمان 35 دقیقه می‌توانند در جریان آنچه در سریال گذشته قرار بگیرند.

پادکست با پخش موسیقی پوست شیر از نوار کاستی که مرتبط به سفر نعیم و دخترش به شمال است شروع می‌شود. بعد داستان به قبل برمی‌گردد و وقایع یکی یکی با روایت دیالوگ و موسیقی مرور می‌شود.

ما از هر قسمت، اتفاق‌های مهمی را که شاهدش بوده‌ایم در قالب دیالوگ، صدای موسیقی و باران و دریا و … مرور می‌کنیم. هرجا داستان به نقاطی احساسی می‌رسد، موسیقی مرتبطی با فضای آن می‌شنویم.

به نظر می‌رسد حتی افرادی که تا به حال سریال را ندیده‌اند هم بتوانند با شنیدن این چند دقیقه با شمای کلی آن آشنا شوند. در هر صورت تجربه جالبی است که با حال‌وهوای سریال کاملا همخوانی دارد.

پادکست «پوسترشیر» در قالب «رادیو نت» به مدیریت هنری مسعود رفیع زاده و تدوین بهار فنایی آماده شده است.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی چهارشنبه هر هفته از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه