خیانت عروس وسط خواستگاری | فاجعه در شب خواستگاری

خیانت عروس وسط خواستگاری | فاجعه در شب خواستگاری
کدخبر : 49353

ویدئویی که پنهانی ضبط شده بود صحنه های نفس گیری را نشان میداد. دختر جوان که دیگر میلی به ازدواج با معشوق چندین ساله اش نداشت ... .

به گزارش رصد اقتصادی: تصویری ناراحت کننده از دختر جوان هندی که توسط یک پسر قوی هیکل به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. مرد جوان که در واقع خواستگار این دختر بوده، به شکل وحشیانه ای او را کتک می زند و تصاویر این درگیری به صورت مخفیانه توسط یک رهگذر ثبت و تحویل پلیس داده شد.

پلیس ماجرا را پیگیری کرده و داستان را شفاف سازی کرد. از قرار معلوم شب قبل از درگیری، پسر جوان به همراه خانواده اش به خواستگاری دختر مورد نظر رفته و به شکل غیرمنتظره ای با جواب منفی مواجه شده بودند.

پسر جوان که از مدتی قبل با دختر مورد علاقه اش ارتباط داشته و از او برای ازدواج، پاسخ مثبت هم گرفته بود، تصور نمیکرد در شب خواستگاری نظر دختر تغییر کرده و به او جواب رد بدهد؛ برای همین این موضوع برایش قابل تحمل نبود و فردای آن روز در مسیر عبور دختر، جایی خارج از روستا منتظر ماند تا بدقولی او را تلافی کند.

دختر بینوا بی خبر از همه جا در حال عبور از مسیر خارج روستا بود که ناگهان، خواستگار عصبانی اش به او حمله ور شده و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد. این صحنه ها که مخفیانه فیلمبرداری میشد، خواستگار عصبی را به دام پلیس انداخت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه