موهای سفید

آرایشگرها با موهای سفیدشون چه کار می کنند | پیشنهاد آرایشگران برای موهای سفید چیست؟

آرایشگرها با موهای سفیدشون چه کار می کنند | پیشنهاد آرایشگران برای موهای سفید چیست؟
کدخبر : 49447

موهای سفید بسیار زیبا و جذاب هستند اما به مراقبت نیاز دارند تا درخشندگی و زیبایی خود را حفظ کرده و همیشه خوش حالت باشند.

به گزارش رصد اقتصادی: موهای سفید بسیار زیبا و جذاب هستند اما به مراقبت نیاز دارند تا درخشندگی و زیبایی خود را حفظ کرده و همیشه خوش حالت باشند.

 

پیشنهاد آرایشگران برای مراقبت و زیباتر شدن موهای سفید

سفید شدن موها و داشتنم موهای سفید لابه لای موهای مشکی رنگ و زیبا، میتواند ناراحت کننده باشد اما اگر مراقبت از همین موهای ظاهرا ناخوشایند را به دقت انجام دهید، راحت تر میتوانید با این مشکل کنار بیایید. قطعا که هیچ کدام از ما دوست نداریم، ظاهر شدن موهای سفیدمان را ببینیم اما این مسئله امری اجتناب ناپذیر است، پس یادگرفتن تکنیک مراقبت از آنها کاربردی خواهد بود؛ پس در واقع در این بخش به شما ترفندهای فوق العاده مراقبت از موهای سفید را خواهیم گفت.

احتمالا در موردِ رفع مو خوره، افزایش رطوبت و اصلاح موهای سفید خود مشکلی نداشته باشید؛ چرا که موهایی با رنگ دیگر هم؛ همین مراقبت های مشابه را دارند؛ اما اگر برای حفظ درخشندگی و براقیت موهای تان دچار مشکل شده اید؛ این قسمت از دنیای مد نمناک را از دست ندهید.

 

از شامپوی بنفش استفاده کنید

اگر قبلا مو های خود را رنگ کرده اید، احتمالاً با شامپو های رنگی آشنا هستید. اکنون که موهایتان سفید شده است، باید تغییراتی را در این شامپو ها ایجاد کنید. بهترین شامپو، شامپو با رنگ بنفش است. تناژ بنفش باعث می‌ شود که موی سفید؛ رنگ زرد پیدا نکند و سفید و درخشان بماند. اگر موهای خیلی وز یا زبری دارید؛ باید از شامپوی بنفش و در کنارِ آن از شامپو آبرسان استفاده کنید تا رطوبت کافی هم به موهای تان برسد‌.

 

با توجه به نوع موهایتان، نرم‌کننده را انتخاب کنید

اکنون که فهمیدید باید از شامپوی رنگی کمک بگیرید، باید به نرم‌کننده هم بر اساس نیاز موی خود توجه داشته باشید.‌ اگر بافت موی شما زبر است، باید از نرم‌کننده حاوی آبرسان و موادِ مرطوب‌کننده استفاده کنید. اگر هم موهای نازک و شکننده ای دارید؛ حتما از آرایشگر خود سؤال کنید.

بیش از حد با موهایتان ور نروید و آن ها را نشویید

بسیار مهم است بدانید که چگونه باید با موهای تان رفتار کنید. شستنِ بیش از حد موها باعث از بین رفتن چربی طبیعی آن می شود و سلامت و براقیت مو ها را از بین می برد. توصیه ما این است که موهای خود را یک بار در هفته شستشو دهید.

 

بیش از حد از دستگاه های حرارتی استفاده نکنید

موی سفید راحت تر بر اثر گرما آسیب می بیند، زیرا رنگدانه محافظی ندارد‌؛ بنابراین باید خیلی مراقب باشید که بیش از حد از لوازم داغ برای حالت دهی به موهای سفیدتان استفاده نکنید که در غیر این صورت موها خیلی ضعیف و کدر خواهد شد.

 

نوک موهای تان را کوتاه کنید

زمانی که موها سفید می شوند، باز هم باید به این روند کوتاه کردن نوک مو ادامه دهید و حتما آن ها را کوتاه کنید تا موهایتان گره نخورد و موخره نگیرد و سالم تر بماند. اکثر متخصصان توصیه می کنند که هر 8 تا 10 هفته یک بار؛ مو های خود را کوتاه کنید.

 

از اینکه موهای سفیدتان را به صورت گوجه ای ببندید، نترسید

حالا که موهای تان تمیز و مرتب شده، نوبت این است که آراسته شان کنید. بستن مو به صورت گوجه ای و استفاده از زیورالات مناسب کمک می کند تا همیشه مو های سفیدتان ظاهری زیبا و مرتب داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه