زلزله ترکیه| زلزله ترکیه ازمیر | زلزله ترکیه 2022

شهروندان ترکیه فروشگاه ها را غارت کردند+فیلم

شهروندان ترکیه فروشگاه ها را غارت کردند+فیلم
کدخبر : 49498

رسانه‌های ترکیه‌ با انتشار تصاویری خبر دادند که شماری از شهروندان این کشور برای تأمین مایحتاج و مواد غذایی خود در مناطق زلزله‌زده به فروشگاه‌ها حمله کرده‌اند.

 برخی منابع ترکیه، به‌تازگی، تصاویری از حمله مردم این کشور به فروشگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده برای تأمین مواد غذایی خود خبر دادند.

وبگاه‌های ترکیه‌ای «آی کری»، «۲۳ درجه» و خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» گزارش دادند که شهروندان ترکیه‌ای برای تأمین موادغذایی خود به فروشگاهی در استان هاتای حمله کرده‌اند.

پیش از این رسانه‌ها در گزارش‌هایی از مناطق زلزله‌زده در جنوب ترکیه از کندی دولت این کشور در رسیدگی به بازماندگان و مشکلاتی نظیر قطعی آب و نبودن امکانات اولیه در هوای سرد این روزهای ترکیه خبر داده بودند.

«خبرگزاری بلغارستان» روز چهارشنبه در گزارشی از مناطق زلزله‌زده نوشته بود که ده‌ها هزار نفر یک شب دیگر را در شهر «نورداغی»، دراستان «غازی آنتپ»  در جنوب ترکیه، در فضای باز سپری کردند.

«خبرگزاری فرانسه» نیز در مطلبی در این باره نوشته بود که ساکنان  مناطق زلزله‌زده دولت را به دلیل آنچه که به‌عنوان «واکنش کند» به بزرگ‌ترین فاجعه دهه‌های اخیر ترکیه می‌دانند، به باد انتقاد می‌گیرند.

این خبرگزاری به نقل از خبرنگاران خود در ترکیه گزارش داده بود که در مناطق زلزله‌زده گروه‌هایی از بازماندگان، بدون اینکه هیچ غذا، کمک‌های پزشکی یا سایر حمایت‌ها را از جانب دولت ترکیه دریافت کرده باشند، مشاهده شدند.


آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه