پیش فروش سایپا

پیش فروش سایپا آغاز شد | شرایط خرید

پیش فروش سایپا آغاز شد | شرایط خرید
کدخبر : 49562

مرحله دوم پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر امروز پنجشنبه 20 بهمن آغاز شد. این مرحله از پیش فروش شامل عرضه 4 خودرو می‌شود.

به گزارش رصد اقتصادی: جدیدترین شرایط ثبت نام سایپا و پیش فروش ویژه بهمن ۱۴۰۱ بدون محدودیت و قرعه کشی از امروز پنجشنبه مورخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد.

مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از امروز پنجشنبه آغاز شد داشتن گواهینامه و محدودیت خرید ۴۸ ماهه در این بخشنامه اعمال میگردد.

متقاضیان از امروز روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند، می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

 

مبلغ پیش پرداخت خودروها

گفتنی است که خودروهای عرضه شده در این پیش فروش با قیمت پایه ذیل می‌باشد.

در این طرح ساینا اس دوگانه سوز با پیش‌پرداخت، ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک R مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

 

مشخصات ظاهری و فنی ساینا S

ساینا اس، پنجمین خودرویی است که بعد از مدل‌های SX، EX، اتوماتیک و پلاس با این نام به بازار عرضه می‌شود. اولین مدل ساینا در سال ۹۵ معرفی شد و چهار سال بعد اولین فیس لیفت آن با اسم ساینا S رونمایی شد. هر چند ظاهر خودرو جدید تفاوت‌هایی با مدل معمولی دارد اما مشخصات فنی آن تغییر چندانی نداشته و فقط با اضافه کردن دریچه گاز برقی، توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه