پردیس پورعابدینی

بیوگرافی پردیس پورعابدینی از شروع تا سیمرغ | پردیس پورعابدینی کارش را با تئاتر آغاز کرد

بیوگرافی پردیس پورعابدینی از شروع تا سیمرغ | پردیس پورعابدینی کارش را با تئاتر آغاز کرد
کدخبر : 49588

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران به دنیا آمد. او با فیلم های کوتاه فعالیت خود را آغاز کرده و جلوی دوربین رفت.

به گزارش رصد اقتصادی: پردیس پورعابدینی دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد. پردیس پورعابدینی با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی «آقازاده» به اوج شهرت رسید. پردیس پورعابدینی می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم. پردیس پورعابدینی از کودکی به بازیگری علاقمند بودم تا اینکه از سال 1397 وقتی 18 ساله بودم هنرجوی کلاس های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم.

نام و نام خانوادگی : پردیس پورعابدینی

تاریخ تولد : 22 فروردین ماه سال 78

محل تولد: تهران

حرفه : بازیگری

سال های فعالیت : 98 تا کنون

همسر : ندارد

قد : 173

زندگینامه پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی دهه 70 در تهران متولد شده است، بازیگر تئاتر و سینما است. پدرش بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است . تنها یک خواهر به نام نسیم دارد.

تحصیلات

تحصیلات این بازیگر جوان در زمینه بازیگری است و هم اکنون دانشجوست. کارش را مانند بسیاری از بازیگران دیگر ، با تئاتر شروع کرده است . او اولین بار با نمایشی به نام «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه تئاتر رفت.

 

پردیس پورعابدینی همچنین در دوره های بازیگری مسعود کیمیایی هم شرکت کرده است.

این بازیگر جوان کشور با ورود به سریال آقازاده به عنوان اولین کار حرفه ای خودش کاملا درخشیده است و توانسته به خوبی از پس نقشش بر بیاد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه