وضعیت آب و هوا

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران | آب و هوای تهران روز دوشنبه 24 بهمن 1401

پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران | آب و هوای تهران روز دوشنبه 24 بهمن 1401
کدخبر : 49628

پیش بینی می شود هوای تهران طی روزهای آینده بارانی و یا گاهی همراه با بارش برف و باران باشد.

به گزارش رصد اقتصادی: پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران برای فردا ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری است. وضعیت آب و هوای به حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.آب و هوای تهران در روز دوشنبه و روزهای آینده کاهش می یابد.

آسمان تهران امروز برفی است و دما در طول شب از صفر درجه به مرور و در طول روز به دو درجه می‌رسد. بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ پایتخت؛ در وضعیت سالم قرار دارد.

آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن ماه) ابری با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۵ بهمن ماه) هم ابری با حداقل دمای دو و حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۲۶ بهمن ماه) بارانی با حداقل دمای دو و با حداکثر دمای هشت درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا

مدیر کل اداره هواشناسی استان تهران از ورود سامانه بارشی جدید به تهران و بارش برف و باران خبر داد و تاکید کرد: با وجود بارندگی‌های موجود، وضعیت کم‌آبی در تهران چندان بهتر نشده است و همچنان الزام مصرف بهینه آب وجود دارد.

مدیرکل اداره هواشناسی تهران افزود: در ارتفاعات نیز پدیده مه، لغزندگی جاده‌ها و ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود بنابراین به‌طور جدی از کوهنوردی و سفرهای غیر ضروری پرهیز شود.

آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۷۲ یعنی در محدوده قابل قبول قرار دارد همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۷ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم قرار داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه