زلزله ترکیه

نعیمه نظام دوست و استوری تامل برانگیزش از زلزله ترکیه | مختصری از بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست و استوری تامل برانگیزش از زلزله ترکیه | مختصری از بیوگرافی نعیمه نظام دوست
کدخبر : 49742

نعیمه نظام دوست، بازیگر فیلم و سریال های معروف تلویزیونی است. نعیمه نظام دوست در صفحه رسمی خود را از ماجرایی تامل برانگیز مرتبط به زلزله ترکیه بروز داد.

به گزارش رصد اقتصادی: نعیمه نظام دوست، بازیگر کلبه عمو پورنگ بود. نعیمه نظام دوست یکی از چهره هایی است که در صفحه رسمی خود از زلزله و تبعات تلخ آن نوشت. نوشته ای که در ادامه این بخش از رصد اقتصادی می بینید، تبدیل به یک استوری تامل برانگیز در اینستاگرام نعیمه نظام دوست شد.

 

نعیمه نظام دوست در اینستاگرام خود اینطور نوشت که:

یکی از اهالی ترکیه در توییتر نوشت:خلاصه زندگی و لذت زودگذر آن چند روز پیش صاحبخانه مرا بیرون انداخت چون تقاضای بیش از حد افزایش اجاره می کرد چند روز بعد از بیرون راندم زلزله رخ داد.

حالا صاحبخونه ای که مرا بیرون کرد و من، هر دو توی یک چادر، با هم و در کنار هم پیش یک آتش می نشینیم. این است کار دنیا و درس نگرفتن ما.

زلزله ترکیه جزو وقایع دلخراشی بود که روز دوشنبه رخ داد و تلفات دردناکی بر جای گذاشت. زمین لرزه‌ای ترکیه به بزرگی 7.8 ریشتر و با چندین پس لرزه قوی ثبت شد، و بخش‌هایی از ترکیه و سوریه را لرزاند و هزاران خانه را به طرز هولناکی ویران کرد.

 نعیمه نظام دوست

مختصر بیوگرافی نعیمه نظام دوست بازیگر

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران است که از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرده و بعد در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. در سال 73، نعیمه نظام دوست با ساعت خوش، به شکل حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد.

نعیمه نظام دوست

بازیگر سریال چشم بندی، چهار خواهر دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. نعیمه نظام دوست در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه