گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی + زندگی شخصی + عکس همسرش

بیوگرافی گلاره عباسی + زندگی شخصی + عکس همسرش
کدخبر : 49935

گلاره عباسی بازیگر مطرح کشورمان در تیرماه 1362 در تهران متولد شده است.او فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد. خلاصه ای از زندگی شخصی ایشان را با هم می خوانیم.

به گزارش رصد اقتصادیبیوگرافی کامل و جذاب گلاره عباسی بازیگر مطرح کشورمان به همراه فیلم شناسی، عکسهای شخصی در کنار همسر و خانواده اش و نقشهای متفاوت او را در رصد اقتصادی ببینید.

گلاره عباسی

بیوگرافی گلاره عباسی

نام:گلاره

نام خانوادگی:عباسی

تاریخ تولد:29 تیر ماه 1362

محل تولد:تهران

تحصیلات:فارغ التحصیل رشته تئاتر

زمینه فعالیت:بازیگری از سال 1380 تاکنون

همسر:راد ادیب

 

زندگی شخصی گلاره عباسی

گلاره عباسی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون 29 تیرماه 1362 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری است.

گلاره عباسی

مادر گلاره عباسی خانه‌دار و پدرش اهل شعر و ادبیات می باشد و تنها یک خواهر بنام «بهاره» دارد که متخصص تغذیه و ساکن خارج از کشور است.

گلاره عباسی

 

ازدواج گلاره عباسی با همسرش راد ادیب

گلاره عباسی با حضور در برنامه دورهمی، درباره آشنایی و ازدواج خود با همسرش به مهران مدیری گفت:

آشنایی من با همسرم راد ادیب به سالها قبل و زمان دستیاری من برای خانم مرضیه برومند اتفاق افتاد. ایشان من و همسرم را به هم معرفی کرده و ما به طور کاملا سنتی مدتی را برای شناخت یکدیگر صرف کردیم تا اینکه در روز 28 خرداد 1394 مراسم ازدواج خود را برگزار کردیم.

گلاره-عباسی

گلاره عباسی و مدیریت موسسه سوینا

سوینا یا همان سینمای نابینایان، موسسه ای برای ارائه محصولات فرهنگی و هنری به نابینایان و همچنین حمایت از توانمندی های آنها در این زمینه با مدیریت خانم گلاره عباسی است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد.

در این موسسه چهره های مشهور و هنرمندان بسیاری برای توضیح دار کردن (پرده خوانی) فیلم و سریال ها همکاری کرده اند.

گلاره عباسی

ورود گلاره عباسی به عرصه هنر

گلاره عباسی با تحصیل در دانشگاه و گذراندن 3 دوره از کلاس های آزاد بازیگری، فعالیت خود را با دستیاری کارگردان و برنامه ریزی آغاز کرد.

او در بیست سالگی پس از گذراندن کلاس های بازیگری امین تارخ توسط ایشان به عوامل سریال در چشم باد معرفی شده و برای اولین بار در سال 1382 مقابل دوربین این مجموعه نقش آفرینی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه