معما

سه سوته این معمارا جواب بدی باهوشی

سه سوته این معمارا جواب بدی باهوشی
کدخبر : 50170

معمای شیر آب و ظرف: در این پازل تصویری، سعی کنید تشخیص دهید آب کدام لوله به ظرف می ریزد. فقط افراد با هوش بالا می توانند این معما را در 15 ثانیه حل کنند. شما چطور؟

آیا دوست دارید در اوقات فراغت خود معماها و بازی های فکری را حل کنید؟ پس معمای شیر آب و ظرف برای شما ساخته شده است! پازل ها و معماها نوعی از بازی های فکری هستند که با تفکر جانبی حل می شوند. به عبارت دیگر، برای حل چنین معماهایی باید کمی متفاوت فکر کنید. همچنین، شما باید از جنبه خلاق ذهن خود استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل چشمان شما قرار دارد. امروز بخش تفریح و سرگرمی  خبرنامه یک معمای جذاب را برای شما عزیزان آماده کرده است که در آن شما باید تشخیص دهید آب کدام لوله به ظرف می ریزد.

معمای شیر آب و ظرف

در معمای شیر آب و ظرف باید لوله ای که ظرف را پر آب می کند شناسایی کنید. تصویر 4 لوله را نشان می دهد که به 4 شیر آب متصل شده اند. پس از نگاه کردن به تصویر آیا می توانید تشخیص دهید آب کدام لوله به ظرف می ریزد؟ ادعا شده است که فقط افراد باهوش می توانند این معما را در طول 15 ثانیه حل کنند زیرا معمای شیر آب و ظرف کمی گیج کننده و دشوار است. اما نگران نباشید زیرا جواب در پایان صفحه قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه