شهرام عبدلی

آخرین وضعیت شهرام عبدلی | شهرام عبدلی به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد

آخرین وضعیت شهرام عبدلی | شهرام عبدلی به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد
کدخبر : 50295

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد.

شهرام عبدلی متولد 29 اردیبهشت 1355 در تهران، شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون است شهرام عبدلی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات بوده شهرام عبدلی عاشق نویسندگان بزرگ و موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی می باشد شهرام عبدلی  با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید

شهرام عبدلی بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در یک سریال در مشهد به سر می‌برد، حین تصویربرداری با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

این بازیگر تلویزیون و سینما بعد از عمل جراحی الان در بیمارستانی در مشهد بستری است.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

گروه فرهنگی ایرنا برای سلامتی این بازیگر آرزوی سلامتی دارد.

شهرام عبدلی در وضعیت کمای عمیق است پیگیری‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی نشان می‌دهد وی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه یا ای سی یو (ICU) بیمارستان قائم مشهد به سر می‌برد و سطح هوشیاری این بازیگر نسبت به دیشب اندکی بهتر شده است.

علیرغم کنترل بودن وضعیت قلب و عروق، شهرام عبدلی در حال حاضر به دلیل درگیری ارگان‌های حیاتی مغزی شرایط غیرقابل پیش بینی دارد.

ضربان قلب این بازیگر برقرار است. اما شرایطش ناپایدار است و در کمای عمیق بسر می‌برد. عمل جراحی اولی که بر روی مغز او انجام شده موفقیت آمیز بوده و باید صبر کنیم تا مشخص شود نیاز به عمل جراحی بعدی دارد یا خیر.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه