کیمیا اسپیدی قشم

گام‌های اساسی کیمیا اسپیدی قشم در راستای مشتری‌مدرای

گام‌های اساسی کیمیا اسپیدی قشم در راستای مشتری‌مدرای
کدخبر : 50297

شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان است که در سال ۱۳۹۵ با هدف ایجاد ثبات در بازار روغن موتور و نظارت مستقیم بر عرضه، کار خود را آغاز کرد. این شرکت همواره سعی کرد تا افزایش تعداد شعبات خود در سراسر کشور با حذف واسطه‌ها و در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی گام‌های اساسی را در جهت عرضه مستقیم محصولات و توزیع عادلانه به مشتریان بردارد.

به گزارش رصد اقتصادی، توزیع مناسب محصولات عامل بسیار تاثیرگذار و گلوگاه است و مزیت رقابتی و توزیعی دارد و شرکت نفت سپاهان این عارضه را به درستی شناسایی و اقدام به ایجاد سازمان فروش و توزیع مویرگی کرده که مهمترین هدف آن، توزیع گسترده محصولات است. شرکت کیمیا اسپیدی قشم که به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روغن موتور فعال در کشور است در راستای مشتری‌مداری و کسب رضایت حداکثری اقشار مختلف بهره‌بردار از محصولات تولیدی شرکت سپاهان، با حذف واسطه‌ها با این هدف که محصولات تولیدی در همه جا در دسترس قرار بگیرد، تلاش کرده تا مانع از ورود کالای تقلبی، گرانفروشی، انحصار و غیره بشود. 

شرکت نفت سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن موتور درکشور با هدف کمک به توزیع عادلانه و جلوگیری از گسترش روغن موتور تقلبی در بازار مصرف، اقدام به عرضه مستقیم محصولات خود از طریق شعب شرکت کیمیا اسپیدی قشم در بسیاری از نقاط کشور نموده است.

شرکت کیمیا اسپیدی قشم در پایان سال ۱۳۹۴ مامور گردید تا محصولات نفت سپاهان را در استان‌های منتخب به فروش رسانده و توزیع مویرگی نماید. این شرکت در سال ۱۳۹۵ با پشتوانه سرمایه های توانمند سازمانی، به کار گیری دانش روز و سیستم‌های کارآمد و حرکت در مسیر استراتژی کلان شرکت مادر محور فعالیت و ماموریتی خود را درحوزه تجارت و توزیع انواع محصولات سبد روانکار با کیفیت در کشور و منطقه آغاز کرد تا علاوه بر حفظ سودآوری و کسب سهم بازار مطلوب برای مصرف کنندگان در جهت دستیابی به اهداف ذینفعان اقدام نماید.

محصولات این شرکت در چند بخش روغن های موتوری، گریس، روغن پایه، پارافین وکس، روغن‌های صنعتی، ضد یخ - ضد جوش، روغن‌های دنده، روغن‌های فرایند و روغن‌های دریایی دسته بندی شده است. 

گروه روغن‌های موتوری دارای چند دسته روغن های موتوری بنزینی از قبیل؛ سوپر پلاتینیوم، پلاتینیوم، پاور، یوروپیوم، سوپر اسپیدی، گلدن، سوپر پاور و سوپر گلدن می‌باشد که از جمله مزایای این روغن‌ها می‌توان به پایداری حرارتی بالا، پایداری اکسیداسیون عالی، شاخص گرانروی بالا، پاک کنندگی عالی و افزایش طول عمر موتور، فشار روغن بهینه درتمام شرایط کارکرد، افزایش فواصل تعویض روغن و کاهش آلاینده ها ازجمله خواص این روغن اشاره کرد. تکنولوژی ساخت این روغن‌ها به گونه ای است که باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش سایش در موتور خواهد شد.

مگلوب در دسته‌بندی محصولات روغن‌های موتوری قرار دارد که با فراوری روغن پایه معدنی با کیفیت عالی حاصل شده است. علاوه بر پایداری حرارتی بالا از دیگر مزایای مگلوب‌ها می‌توان به عملکرد بالا در بخش آلودگی‌ها و عملکرد عالی در بخش کف‌خوردگی قطعات اشاره کرد. مگلوب ها عبارتند از: مگلوب استیل تک 20W50-SM، مگلوب پلاتینیوم تک 0W20-SN-PLUS، مگلوب گلدن تک 5W30-SN-PLUS، مگلوب گلدن تک 5W30-RN، مگلوب کوپر تک 5W40-SN و مگلوب کلسی تک 10W40-SN.

ECO اسپیدی از زیرگروه‌های روغن های موتوری گازسوز است که با استفاده از مواد افزودنی معتبر با سطح کارایی بالا، مناسب برای موتورهای گازسوز CNG و LPG و همچنین خودروهای سواری سبک دوگانه سوز بنزین- گاز در شرکت نفت سپاهان طراحی و فرموله گردیده است. دمای موتورهای گازسوز بالاتر از دمای موتورهای بنزینی است لذا با توجه به استفاده از ادتیوهایی با خاکستر سولفاته متوسط در این روغن، میزان رسوبات تشکیل شونده بر روی قطعات موتور به مراتب کمتر از روغن موتورهای معمولی می باشد.

فرمولاسیون گریس‌های کلسیم اسپیدی، لیتیم اسپیدیEP، لیتیم اسپیدی که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر آب، تحت فشار بالا و یا دمای زیاد به خوبی خواص خود را حفظ نموده و روانکاری مطمئن دستگاه را تضمین می‌کند.

روغن‌های پایه SN500،SN500 HIGH VI، SN600 HIGH VI، SOC-4 از دسته محصولات شرکت کیمیا اسپیدی قشم و  از فرآیندهای استخراج با حلال و موم گیری در شرکت نفت سپاهان است که دارای کاربردهای وسیع در صنعت می باشند. این روغن‌ها به صورت فله و در بسته بندی‌های بشکه، فلکسی و IBC بفروش می‌رسند.

در دسته بعدی عرضه محصولات شرکت کیمیا اسپیدی قشم، پارافین وکس وجود دارد که سپاهان اسلاک واکس، سپاهان پارافین واکس و سپاهان فوتس واکس به صورت جامد و مایع برای استفاده در صنایع مختلف از جمله شمع سازی، نساجی، عایق سازی و پشم و شیشه

و امولسیونهای واکس کاربرد دارند.

روغن های صنعتی که حاصل تولیدات شرکت نفت سپاهان می‌باشد نیز به دلیل مقاومت حرارتی و پایداری خوب اکسیداسیون نیز در دسته‌بندی محصولات شرکت کیمیا اسپیدی قشم کاملا مشخص است و در سیستم هایی که نیاز به کارکرد در دمای پایین دارند کارایی مطلوبی نشان می دهند. روغن‌های هیدرولیک، توربین، کمپرسور، عملیات حرارتی و ماشین ابزار از زیرمجموعه‌های تولیدی این گروه روغن‌های صنعتی می‌باشند.

روغن های فرآیند سپاهان رابر و سپاهان استراکت مورد استفاده در صنایع لاستیک سازی، تولید مرکب چاپ و ساخت قطعات لاستیکی در گریدهای مختلف و در انواع پارافینیکی و آروماتیکی در شرکت نفت سپاهان تولید می گردد. محصول جانبی واحد استخراج با حلال است که دارای ترکیبات حلقوی اشباع نشده آروماتیکی بالایی می باشد.

روغن های دریایی شامل روغن‌های مارینا اسپیدی C, S و TP است که از خصوصیات بارز این دسته محصولات می توان به پایداری در برابر اکسیداسیون، خاصیت پاک کنندگی عالی، قلیائیت مناسب و مقاومت عالی در برابر خوردگی اشاره کرد.

سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان و روغن موتور اسپیدی که مسئولیت پخش محصولات شرکت نفت سپاهان را برعهده دارد در راستای گسترش شبکه توزیع خود با مجوز پخش سراسری و فروش مویرگی با بازار هدف اتوسرویس‌ها ، روغن‌فروشان ، فروشگاه‌های لوازم یدکی، تعمیرگاه‌ها و نمایندگی های شرکتهای خودرویی تا کنون شعب خود را در استان‌های تهرا، البرز، گلستان، همدان، اردبیل، خراسان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، مرکزی، سمنان، اصفهان، فارس، کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، یزد و کهگیلویه و بویراحمد، مازندران راه‌اندازی کرده است.

این شرکت قصد دارد تا پایان سال، با افتتاح شعب سیستان و بلوچستان، آ‌ذربایجان شرقی و لرستان و همچنین پوشش حاشیه‌ای در تمامی استان‌های همجوار بتواند نیاز روانکار اتوسرویس‌های محترم سراسر کشور را تامین نماید.

گفتنی است، شرکت کیمیا اسپیدی قشم در راستای حمایت از رانندگان زحمتکش ناوگان حمل و نقل سنگین بین شهری، طبق دستور اداره کل راهداری کل کشور از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا کنون ، اقدام به عرضه مستقیم روغن موتور دیزلی با قیمت مصوب در محل پایانه های باربری سطح کشور نموده است که این امر به دلیل اطمینان خاطر رانندگان از اصالت کالا و خرید با قیمت مصوب با توجه به حذف واسطه ها ، باعث رضایت خاطر رانندگان محترم گردیده است.

در حال حاضر شرکت کیمیا اسپیدی قشم در محل پایانه های باربری استانهای: اصفهان ( اصفهان-شهرضا-مبارکه-فلاورجان)، شیراز ، آذربایجان شرقی ، هرمزگان ، مرکزی ، خوزستان ( بندر امام خمینی ) ، خراسان رضوی ، کرمان ، یزد و بوشهر در حال خدمت رسانی به رانندگان می باشد و سایر پایانه های باربری در سراسر کشور در صورت اعلام نیاز روسای محترم پایانه ها بر اساس یک برنامه زمانبندی مشخص به مرور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه