مدیران خودرو

بدقولی مدیران خودرو صدای مشتریان را درآورده است/ دست مشتریان مدیران خودرو در پوست گردو

بدقولی مدیران خودرو صدای مشتریان را درآورده است/ دست مشتریان مدیران خودرو در پوست گردو
کدخبر : 50414

دنیای معدن: شهروندان از دست اندازی و بدعهدی شرکت‌ مدیران خودرو در عمل نکردن به تعهداتشان در تحویل خودروی خریداری شده گلایه مندند.

من مهرماه امسال 1401 اقدام به ثبت نام خودرو از نمایندگی مدیران خودرو 777 در  شهرک غرب کردم و قرار بر تحویل ۴۵ روزه بود متاسفانه الان قراره سومین ماه قسط این خودرو پرداخت بشه، اما خبری از خود خودرو نیست ماجرا اینجاش جالبه که کارت خودرو پست شده و تحویل گرفتم، اما هربار در تماس با نمایندگی 777 سعادت آباد با بهانه‌های مختلف از جمله عدم مجوز گمرک جهت خروج روبرو می‌شویم.پاسخگو نبودن به اوج خود رسیده است لطفاً پیگیری بفرمایید.

از سوی دیگر شنیده شده است اخیرا مدیرعامل مدیران خودرو، حسین شریعت با سرک کشی به برخی سازمان های دولتی در وزارت صمت، سعی در تلطیف فضا به سود خود داشته در صورتی که بررسی عملکرد نمایندگی های این خودروساز وطنی، به خوبی نمایانگر بدعهدی به مشتریان است.

نمایندگی+ام+وی+ام+و+چری+در+شهرک+غرب+کد+777+-+نمای+داخلی+-+5

لطفا به داد مردم برسید ما کجا مراجعه کنیم معرفی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دروغ دیگر این شرکت خودروساز است هیچ موقع جوابگو نیستند تلفن : ۴۷۶۵۱-۰۲۱ – داخلی ۴ امتحان کنید.

متاسفانه چند ماهی است برخی خودروهای شرکت مدیران خودرو دچار تاخیر در تحویل شده است. برای این تأخیر بهانه‌هایی از جمله مشکل با گمرک در زمینه پرداخت مطالبات مطرح می‌شود و به نظر می رسد شرکت خودروساز تلاشی در جهت پرداخت تعهدات خود به گمرک نداشته و در این بین مردم و مشتریان متضرر می شوند .

نزدیک به ۱۰ ماه است که از زمان تحویل خودرو می‌گذرد، اما وعده مدیران خودرو برای تحویل خودرو محقق نشده و از سوی دیگر اگر اقساط خودرو را به شرکت لیزینگ طرف قرارداد با نمایندگی نپردازیم، مشمول جریمه سنگینی می‌شویم.

با سلام، زمان تحویل خودرو به خریدار روی فاکتور شرکت، زمان فاکتور شدن خودرو است؛ در حالی که در آن زمان خودرویی به ما تحویل داده نشده است. بعد از فاکتور شدن خودرو باید فرایند بیمه و پلاک و ارسال شدن خودرو انجام شود که این‌ها مدتی زمان می‌برد. قصد شرکت از این کار، نپرداختن سود تاخیر به مشتریان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه