بهنام بانی

مادربزرگ جذاب و زیبای خواننده محبوب ایرانی

مادربزرگ جذاب و زیبای خواننده محبوب ایرانی
کدخبر : 50425

بهنام بانی خواننده مرد ایرانی که طرفداران زیادی دارد تصویری از مادربزرگش را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

بهنام بانی در خانواده‌ای مذهبی و هنرمند بزرگ شد. پدر بهنام بانی نیز خواننده و آهنگساز بود که در دهه ۶۰ میلادی به دلیل فعالیت‌های سیاسی مجبور به فرار از ایران شد. بهنام بانی در کودکی با پدرش به سفرهای هنری خارج از کشور همراهی می‌کرد و از جمله موسیقی‌های این کشورها تأثیرات زیادی بر بهنام بانی گذاشته است. بهنام بانی در دوران دبیرستان در حوزه فعالیت‌های هنری مشغول به فعالیت بود و در سال ۱۳۸۵ با آهنگ «کتاب من» به عنوان اولین آهنگ خود، وارد دنیای موسیقی شد. آثار بهنام بانی شامل آهنگ‌هایی همچون «آسمون»، «نفس بی‌هوا»، «یکی هست»، «دستم رو بگیر» و «تو که نیستی» می‌باشد. او همچنین در فیلم‌هایی همچون «دریاچه‌ها نمی‌سوزند» و «بی خیالی» نقش داشته است.

بهنام بانی با بیش از ۱۵ سال تجربه در دنیای موسیقی و فعالیت در سطح بین‌المللی، یکی از خوانندگان محبوب و معروف در ایران است. او از طرفداران بسیاری برخوردار است

بهنام بانی تصویر زیر را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نشان داد که به مادربزرگش علاقه زیادی دارد.

بهنام بانی, (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶) خواننده پاپ ایرانی که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد.

بهنام بانی

بهنام بانی در ۳ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده تنبور است، علت گرایش او را به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر نداشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را به زور آغاز کرد. سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون ابوالقاسم فردوسی به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام بانی در سن ۱۱ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی تماته بامیه آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه حسن زیرک نیز حضور داشت،او همچنان به روند رو به افول خود ادامه میدهد،به نظر میرسد که تا سال آینده هنگامی که جشن تولد ۱۴ سالگی خود را میگیرد کسی او را نشناسد و تنها رکورد باقی مانده از ایشان وزن ۲۵۰ کیلویی این خواننده باشد و تنها یادگاری ایشان هم سیبیل های خوش دست ایشان است تا کودکان ۳ تا ۵ سال بتوانند با گرفتن آن دوچرخه سواری را تمرین کنند. بانی در فیلم گشت ارشاد ۳ (۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه