در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیکی ایران انجام می‌شود

برگزاری ۳ نشست محوری توسط بانک صادرات ایران درباره «چکنو»

برگزاری ۳ نشست محوری توسط بانک صادرات ایران درباره «چکنو»
کدخبر : 50441

بانک صادرات به عنوان اولین بانکی است که در نظام بانکداری ایران توانست «چکنو» را عملیاتی بکند، با شعار چک امن دیجیتال «چکنو» به صورت محوری در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیکی حضور یافت.

به گزارش رصد اقتصادی، نهمین نمایشگاه بانکداری دیجیتال و نظام پرداخت الکترونیکی صنعت بانکداری ایران که در برج میلاد در حال برگزاری است، شاهد عرضه محصولات و تحولات جدیدی در عرصه بانکداری الکترونیکی کشورمان است. غرفه بانک صادرات ایران یکی از غرفه‌های پربازدید این روزها می‌باشد و محصول «چکنو» این بانک با عنوان «چک امن دیجیتال» محور اصلی برقراری این بازدیدها از طرف بانک صادرات است.

براساس این گزارش، بانک صادرات ایران با برگزاری ۳ نشست محوری در این رویداد بزرگ صنعت بانکداری و نظام پرداخت الکترونیکی بانکی شرکت کرده است. اولین محور این نشست‌ها مربوط به ضوابط، مقررات و رویه‌های اجرایی حاکم بر چک دیجیتال می‌باشد که با حضور مقامات مربوطه در این بانک برگزار می‌شود. 

دومین نشست تدارک دیده شده از طرف بانک صادرات ایران در نمایشگاه بانکداری الکترونیکی با محوریت چک دیجیتال و کارکردهای آن در اقتصاد است که در یک پنل تخصصی بحث و بررسی خواهد شد. همگرایی اکوسیستم مالی، تعامل سه‌جانبه بین بانک، بورس و بیمه‌ها، برنامه سومین نشست‌های بانک صادرات در رویداد بانکداری دیجیتال است که به صورت محوری درباره چک امن دیجیتال «چکنو» می‌باشد.

نمایشگاه بانکداری و نظام پرداخت الکترونیکی ایران محلی برای برقراری ارتباطات گسترده بانک صادرات ایران با دیگر فعالان این صنعت است که در این راستا، بانک صادرات تلاش دارد محصولات خود را در بستری امن ارائه بدهد. چرا که به گفته مسئول غرفه بانک صادرات، این نمایشگاه فرصت‌های ایجاد نوآوری در فضای بانکداری دیجیتال را برای همه فراهم کرده است و این غرفه سعی دارد تا آخرین دستاوردهای خود را برای دیگران به نمایش بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه