در نهمین نمایشگاه بانکداری دیجیتال رونمایی شد

محصول «های‌بانک» کارآفرین با مزیت‌هایی منحصر

محصول «های‌بانک» کارآفرین با مزیت‌هایی منحصر
کدخبر : 50444

بانک کارآفرین با ارائه محصولی کاملا نوآور تحت عنوان «های بانک» با امکانات و مزیت‌هایی در ارائه خدمات بانکی، حضوری پررنگ در نهمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک از خود برجای گذاشت.

به گزارش رصد اقتصادی، علیرضا خویی مسئول تست و تحویل محصول جدید بانک کارآفرین «های بانک» با اشاره به برگزاری سالانه نمایشگاه بانکداری الکترونیکی، به خبرنگار رصد اقتصادی گفت: تمام شرکت‌ها و بانک‌هایی که در حوزه دیجیتال نوآوری داشته و محصولات جدیدی برای ارائه دارند، در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند. 

وی افزود: بانک کارآفرین با توجه به اینکه یک محصول جدید در عرصه بانکداری الکترونیکی جهت ارائه تولید کرده است، با حضور در نهمین نمایشگاه بانکداری دیجیتال جهت آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان به معرفی و عرضه محصول «های‌بانک» می‌پردازد.

علیرضا خویی درخصوص عملکرد و اهداف درنظر گرفته شده توسط بانک کارآفرین از عرضه محصول «های‌بانک»، گفت: از جمله مزیت‌های «های بانک» نسبت به دیگر محصولات مشابه در حوزه بانکداری دیجیتال تسهیل در امر ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری است. هدف «های بانک» علاوه بر تسریع و راحتی خدمات بانکی، نوآوری در افتتاح حساب غیرحضوری، فعالسازی حساب‌های وکالتی و کارتابل‌های حقوقی برای مشتریان است. مهمترین مزیت نسبی «های بانک» خدمات ذکر شده در تمامی ساعات شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل است.

وی شخصی‌سازی کارت‌ها از طریق مشتریان را دیگر مزیت استفاده از برنامه «های‌بانک» بانک کارآفرین عنوان کرد و افزود: مشتریان می‌توانند کارت‌های درخواستی خود را از طریق این برنامه هم از لحاظ انتخاب رنگ و هم از نظر انتخاب خدمات دریافتی مربوطه را شخصی‌سازی کنند. این کارت‌ها در کمترین زمان ممکن برای مشتریان صادر و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه