قیمت خودرو امروز سوم اسفند 1401/ دیگنیتی در آستانه ۲ میلیاردی شدن

قیمت خودرو امروز سوم اسفند 1401/ دیگنیتی در آستانه ۲ میلیاردی شدن
کدخبر : 50556

قیمت خودرو همچنان نوسانات زیادی را طی می‌کند. به طوری که دیگنیتی به مرز دو میلیارد تومان در بازار آزاد رسید.

قیمت خودرو به شدت به نوع و مدل خودرو، سال ساخت، وضعیت بازار و شرایط اقتصادی بستگی دارد. قیمت خودرو در کشورهای مختلف نیز ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، در برخی کشورها، قیمت خودرو خارجی با توجه به مالیات و عوارض وارداتی بسیار بالاست.

به علاوه، برای خودروهای جدید، قیمت ممکن است تحت تأثیر تغییرات بازار و تقاضا باشد. به طور کلی، اطلاعات جامع و دقیق در مورد قیمت خودروها می تواند توسط سایت ها و منابع خبری خودرویی، نمایندگان فروش، و دیگر منابع مرتبط فراهم شود. برای اطلاعات بیشتر از قیمت خودرو مطلب زیر بخوانید.

 قیمت خودرو روز چهارشنبه، سوم اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده است. اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح ثبت شده است:

پراید 111 هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد و مجدداً این خودرو به کانال قبلی بازگشت. اما هفته گذشته این خودرو مجدداً به باشگاه 300 میلیونی‌ها پیوست و امروز، مانند دیروز، نیز با افزایش شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۲۲ میلیون تومان رسید.

اما پژو 207i که روزها بود با ثبات قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار تغییری نکرد، امروز ۱۱ میلیون تومان گران شد و به ۶۴۴ میلیون تومان رسید. به نظر می‌رسد این خودرو تحت تاثیر خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ با افزایش قیمت مواجه شده است.

قیمت دنا پلاس هم امروز با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت همراه و در نرخ ۷۷۳ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز نیز ۹ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۴۹۷ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد و با افزایش ۴۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه