ایرانیکارت

ویژگی‌های «ایرانیکارت» برای پرداخت‌ها و حساب‌های بین‌المللی

ویژگی‌های «ایرانیکارت» برای پرداخت‌ها و حساب‌های بین‌المللی
کدخبر : 50577

ایرانیکارت با سابقه‌ای ۱۱ ساله در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی به صورت یک واسطه میان ایرانی‌ها و حساب‌های بین‌المللی در جهت رفع دغدغه و نگرانی کاربران در خرید‌های بین‌المللی و پرداخت‌های سفرهای خارجی خدماتی جدید برای کاربران خود در این برنامه کاربردی اضافه کرده است.

به گزارش رصد اقتصادی،  سارا هاشمی مدیر بازاریابی ایرانیکارت با بیان اینکه این شرکت دارای سابقه ۱۱ ساله در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی است در یک گفت‌وگوی اختصاصی به خبرنگار رصد اقتصادی گفت: شروع کار ایرانیکارت با کارت‌های اعتباری مانند؛ مسترکارت، ویزاکارت، کردیت کارت و گیف کارت‌های مختلف بوده است. در طول چندین سال فعالیت اخیر خرید و فروش رمزارز، پرداخت‌های بین‌المللی و افتتاح حساب‌های Paypal بین‌المللی که از داخل ایران به شدت نیاز آن احساس می‌شود نیز به این خدمات اضافه شده است.

وی افزود: ایرانیکارت به صورت یک واسطه بین ایرانی‌ها و حساب‌های بین‌المللی فعالیت می‌کند. به جرات می‌توان گفت کشوری در دنیا وجود ندارد که با آن دادوستد مالی نداشته باشیم و این بسته به نیاز کاربر می‌باشد. البته حساب‌هایی که ایرانیکارت در سطح بین‌المللی دارد از چندین کشور به خصوص است. به عنوان نمونه در بخش افتتاح حساب‌های بین‌المللی، این شرکت PayPal های آسیایی و اروپایی افتتاح می‌‌کند. این حساب به کاربر اجازه می‌دهد تا مبادلات مالی در سطح بین‌الملل داشته باشد و ایرانیکارت آن حساب را برای کاربران افتتاح می‌کند که از این طریق درآمد ارزی را نقد و مبادلات مالی را انجام می‌دهد.

سارا هاشمی درباره خدمت خرید و فروش رمز ارز از طریق ایرانیکارت، گفت: ایرانیکارت به عنوان یک صرافی OTC به حساب می‌آید. کاربران می‌توانند داخل پنل ایرانیکارت رمز ارز موردنظر را خریداری کرده و wallet (کیف پول دیجیتال) مدنظر ارسال بکنند. 

مدیر بازاریابی ایرانیکارت، خرید کالا از سایت‌های خارجی همچون آمازون را دیگر مزیت این برنامه کاربردی عنوان کرد و افزود: این سرویس که بیشتر برای خانم‌ها جذاب می‌باشد، چرا که در حالت عادی ممکن‌ است نتوانند کالای موردنظر را از خارج کشور دریافت کنند. ایرانیکارت در سه کشور ایتالیا، ترکیه، امارات و با تمرکز بیشتر انگلیس این کار را انجام می‌دهد. کاربران می‌توانند از آمازون‌های این ۴ کشور، کالا را انتخاب کنند و با ارسال لینک و درج مبلغ داخل پنل ایرانیکارت، کالای موردنظر را درب منزل تحویل بگیرند.

وی افزود: به غیر از آمازون امکان خرید با ایرانیکارت از حدود ۳۰ سایت دیگر در کشور انگلستان نیز فراهم است. رفع نگرانی درباره برند بودن و اصلی بودن کالای انتخاب شده از جمله مزیت‌های انتخاب ایرانیکارت و خرید از طریق سایت اصلی کالای مدنظر است.

سارا هاشمی با بیان اینکه پرداخت اکانت‌های پریمیوم سایت‌های مختلف با ایرانیکارت دیگر ویژگی قرار داده شده در این برنامه کاربردی است، اضافه کرد: کردیت کارت‌هایی همچون مسترکارت و ویزاکارت که برای پرداخت‌های بین المللی و سفر‌های خارجی به کار می‌رود به همراه گیفت کارت‌های حوزه‌های فیلم، موزیک و بازی خصوصا برای گیمرها توسط ایرانیکارت انجام می‌پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه