مازیار لرستاتی

مازیار لرستانی درخواست حمایت مالی کرد | پست غم انگیز مازیار لرستانی

مازیار لرستانی درخواست حمایت مالی کرد | پست غم انگیز مازیار لرستانی
کدخبر : 50703

مازیار (شهره) لرستانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی از وصعیت تلخ زندگی اش و نیازش به حمایت مالی سخن گفته است.

مازیار لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است.مازیار لرستانی که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، مازیار لرستانی۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد.مازیاز لرستانی که فارغ ال حصیل کارگردانی تئاتر است، مازیار لرستانی علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌اش در مقام کارگردان است.

لرستانی، کارگردانی تئاترهای چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است و نمایش «سلطان مار» نوشته‌ی بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

8 ماه قبل بود که شهره لرستانی رسما اعلام کرد که تغییر جنسیت داده و نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داده است.

از آن زمان او با چالش های متعددی روبرو بوده است و مهم ترین آن ها هم عدم دعوت مازیار لرستانی به پروژه های سینمایی و تلویزیونی بوده است.

مسئله ای که باعث شده وضعیت معیشت این بازیگر باسابقه دچار مشکل شود.

او به تازگی هم در این رابطه یک استوری تلخ و غم انگیز منتشر کرده و در حاشیه آن نوشته است:

برای تمام هنرمندان بیکار و محتاج حمایت مالی

مازیار لرستانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه