فال | فال حافظ | فال حافظ امروز

فال حافظ با تفسیر امروز سشنبه9 اسفند 1401 | هزار جهد بکردم که یار من باشی

فال حافظ با تفسیر امروز سشنبه9 اسفند 1401 | هزار جهد بکردم که یار من باشی
کدخبر : 50951

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین فروردین

غزل شماره 168 دیوان حافظ : گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد

تعبیر غزل شماره 168 حافظ در فال شما :

اگرچه به نتیجه مورد نظر خود نرسیده اید اما در این راه تلاش خود را کرده اید و نباید غمگین و ناامید باشید. از گذشته و شکست های آن درس عبرت گرفته و اشکال کار خود را بفهمید تا بتوانید اشتباهات را جبران کرده و به مراد دل خود برسید.

گاهی اوقات رسیدن به بعضی نیت ها به صلاح نیست و در تقدیر انسان نوشته نشده، در این لحظات باید دست از لجاجت برداشته و با فکر و سرعت عمل مقدمات آن چیزی که به صلاح است را فراهم کنید. سعی کنید نقاط ضعف خود را کشف کرده و در برطرف کردن آن ها بکوشید.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره 370 دیوان حافظ : صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم

تعبیر غزل شماره 370 حافظ در فال شما :

برای داشتن آینده روشن و سرشار از موفقیت لازم است با افراد مورد اعتماد مشورت کنید. پشت سرتان دعای خیر هست و از بلا مصون هستید. بخشش داشته باشید و به افراد نیازمند کمک کنید.

در میان جمع هر حرفی نزنید زیرا افراد سودجو و بدخواه به دنبال سواستفاده از صحبت های شما هستند. لحظه های زندگی را بیهوده به هدر ندهید و فرصت ها را غنیمت بشمارید.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین خرداد

غزل شماره 285 دیوان حافظ : در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش

تعبیر غزل شماره 285 حافظ در فال شما :

دل به کمک و وعده های توخالی دیگران نباشید و به آن ها تکیه نکنید، برای رسیدن به آرزوها باید به توانایی های خود تکیه کرده و با اراده قوی و همت عالی اقدام کنید.

از بازگویی اسرار خود به دیگران دقت کنید و راز دل را پیش هرکسی فاش نکنید. به زودی خبرهای خوبی از مسافرتان دریافت می کنید. رنج و انتظار لازمه رسیدن به مراد دل است. از عجله برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین تیر

غزل شماره 479 دیوان حافظ : صبح است و ژاله می‌چکد از ابر بهمنی

تعبیر غزل شماره 479 حافظ در فال شما :

گاهی دچار غرور و خودبزرگ بینی می شوید و با رفیقان جانی رفتار درستی ندارید، از کبر برحذر بوده و مهرتان را نثار دوستان کنید.

به جای تمرکز روی سختی ها و مشکلات زندگی و غصه خوردن برای کم و کاست دنیا، لحظه ها را با شادی بگذرانید و در کنار دوستان و خانواده با آرامش زندگی کنید.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین مرداد

غزل شماره 200 دیوان حافظ : دانی که چنگ و عود چه تقریر می‌کنند

تعبیر غزل شماره 200 حافظ در فال شما :

یکی از اطرافیان به شما خیانت کرده و همین ضربه بدی به شما وارد کرده، این مسئله تجربه ای است که نشان می دهد لازم است دوستان را از دشمنان شناخته و زود به هرکسی اعتماد نکنید.

برخی افراد قصد دارند از شما سواستفاده کنند، حواستان باشد که پلی برای موفقیت افراد نااهل نشوید. از ظاهربینی حذر کنید. نیتی در دل دارید که با تلاش و ثبات قدم انشالله به آن خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین شهریور

غزل شماره 264 دیوان حافظ : خیز و در کاسه زر آب طربناک انداز

تعبیر غزل شماره 264 حافظ در فال شما :

پیوسته افکار و کلام منفی دارید و دچار غم و اندوه زیادی شده اید، ناامیدی و یاس را کنار گذاشته و غم به دل راه ندهید که غصه خوردن برای چیزهای فانی بیهوده است.

برای آرامش دل و شفای روح باید به سمت خدا بروید و از عبادت غافل نشوید. شک و بدبینی را کنار گذاشته و آینه دل را جلا دهید. برای رسیدن به مراد دل صبوری لازم است.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین مهر

غزل شماره 137 دیوان حافظ : دل از من برد و روی از من نهان کرد

تعبیر غزل شماره 137 حافظ در فال شما :

مدتی است غمگین و اندوهگین هستید. اما در حقیقت پلی برای دیگران شده اید تا به موفقیت دست پیدا کنند. برای جبران ضرر تلاش کنید تا جلوی آسیب بیشتر گرفته شود و شکست گذشته جبران شود.

برای رسیدن به مقصود بسیار بی صبر شده اید، نگران نباشید در آینده نزدیک به مراد دل خود خواهید رسید. قدر خود را بدانید. نیتی در سر دارید که برای عملی کردن آن باید دقت و سرعت عمل داشته و مشورت با افراد باتجربه را فراموش نکنید. به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین آبان

غزل شماره 11 دیوان حافظ : ساقی به نور باده برافروز جام ما

تعبیر غزل شماره 11 حافظ در فال شما :

دل بستن به دنیا و خوشی های زودگذر آن چیزی جز ناامیدی به همراه ندارد. از روزهایی که در پیش دارید هراس نداشته باشید، روزهای خوبی در آینده در انتظار شماست.

به مردم عشق بورز و با مهربانی رفتار کن، که عشق و محبت کلید رسیدن به آرزوهای دلتان است. به زودی زیارتی نصیب شما خواهد شد و برکت و نعمت به زندگی تان سرازیر خواهد شد.

وصال یار نزدیک است.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین آذر

غزل شماره 236 دیوان حافظ : اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید

تعبیر غزل شماره 236 حافظ در فال شما :

چیزی از دست داده ای که شما را پریشان کرده اما نگرانی به دل راه ندهید که دوباره آن را به دست آورده و دوباره زندگی به روزهای خوش خواهد برگشت. افراط و تفریط نکنید که راز پیروزی میانه روی و اعتدال است.

گاهی به این فکر می کنید کسی به شما اعتماد ندارد و احترام گذشته را ندارید، برای بازگرداندن روزگار خوش گذشته باید همت به خرج داده و تلاش کنید.

فال حافظ امروز 9 اسفند متولدین دی

غزل شماره 118 دیوان حافظ : آن کس که به دست جام دارد

تعبیر غزل شماره 118 حافظ در فال شما :

خداوند همراه بندگان پاک و خالصش است. برای رسیدن به موفقیت های مالی و معنوی به درگاه خداوند بروید و هر آنچه می خواهید از او طلب کنید که ناامید نخواهید شد.

مدتی است از معشوق خبری ندارید، در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. از رقیبانی که سر راه تان هستند غافل نشوید و غرور و ریاکاری را کنار بگذارید.

فـال حـافـظ امروز 9اسفند متولدین بهمن

غزل شماره 78 دیوان حافظ : دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

تعبیر غزل شماره 78 حافظ در فال شما :

کاری انجام داده یا تصمیمی گرفته اید که از آن پشیمان شده اید و خود را سرزنش می کنید. در رسیدن به هدف ناکام مانده و شکست خورده اید و به این باور رسیده اید که کسی خواهان شما نیست و برای کسی ارزشی ندارید.

همه چیز را به زمان بسپارید که درمان هر درد بی درمانی است. شکست سرآغاز پیروزی و موفقیت است. از ناکامی ها درس گرفته و برای آینده ای روشن تلاش کنید. امید و توکل تان به خداوند باشد.

فـال حـافـظ امروز 9 اسفند متولدین اسفند

غزل شماره 457 دیوان حافظ : هزار جهد بکردم که یار من باشی

تعبیر غزل شماره 457 حافظ در فال شما :

شاید نتیجه مطلوب را نگرفته اید اما غم به دل راه ندهید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام داده اید و این مهم ترین قسمت مسئله است!

زندگی برای تان سخت شده و همه چیز را تمام شده فرض می کنید، یار به عهد خود بی وفایی کرده اما شما سر عهد و قول خود بوده اید. امید خود را حفظ کنید که راز موفقیت در همین است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه