بیمه تعاون

افزایش رضایت مشتریان از بیمه شخ صثالث تعاون

افزایش رضایت مشتریان از بیمه شخ صثالث تعاون
کدخبر : 51353

برنامه ها و اقدامات شرکت بیمه تعاون با هدف افزایش حق بیمه تولیدی به گونه ای است که بیمه شونده هم بتواند با وجود اجباری بودن از امتیازات و نفع آن برخوردار شود. یکی از این طر حها و پوشش های بیمه ای در این شرکت، بیمه شخص ثالث تعاون است که با وجود اجباری بودن امتیازاتی را داراست که رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

به گزارش رصد اقتصادی، شرکت بیمه تعاون با سرمایه ای بالغ بر 500میلیارد تومان در گزارش فعالیت منتهی به آبان ماه سال جاری میزان درآمدی که از

فروش حق بیمه به بیمه شدگان تحت پوشش خود به ثبت رساند برابر با ۱۰۵ میلیارد تومان بود و همچنین «وتعاون » از ابتدای سال مالی )منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ ( تا پایان آبان ماه از فروش حق بیمه به درآمد تجمیعی ۸۳۰ میلیارد تومانی دست یافت. به اذعان مدیرعامل جوان این شرکت، بیمه تعاون درصدد است تا سرمایه خود را تا هزار میلیارد تومان افزایش دهد.

اقدامات و برنامه های شرکت بیمه تعاون، با مدیریت جوان ب هگون های است که با انگیزه ای که دارد، مسیر خوبی را در حال طی کردن است. ب هطوری که رئیس کل بیمه مرکزی در این باره می گوید: «حتما از تجارب مدیرعامل بیمه تعاون برای پیشبرد هرچه مطلوب تر صنعت در بیمه مرکزی استفاده خواهیم کرد. » ازجمله این برنامه ها که به صورت موردی به آن می پردازیم بیمه شخص ثالث تعاون است که دارای مزیت ها و تخفیفاتی است که اجباری بودن این بیمه را برای بیمه شوندگان سهل و آسان میکند. رشد تصاعدی جمعیت جهان و رشد سریع تکنولوژی و به اقتضای تولید انبوه وسایل نقلیه موتوری زمینی، در ضمن عدم انصراف از منافع غیرقابل انکار آنها در زندگی اجتماعی، آثار دردناک و زیانبار مترتب، علی الخصوص خسارات حاصل شده در اثر حوادث رانندگی در سطوح راه های بین المللی داخلی کشو باعث شده جهت ساماندهی به موضوع عبور و مرور بیمه نامه های متعددی پدید آیند.

بیمه شخ صثالث، پر مخاطب ترین نوع بیم های است که در ایران ارائه میشود. باید توجه داشت درصورتی که وسیله نقلی های، تحت پوشش این بیمه نباشد، مسلما مشکلات و عواقب سنگینی برای راننده در پی خواهد داشت. طبق تعاریفی که برای بیمه شخص ثالث ماشین وجود دارد. فردی که ماشین خودرو را بیمه کرده است،به عنوان شخص اول، شرکت بیمه گر به عنوان شخص دوم و فردی که حین یک تصادف و حادثه آسیب م یبیند،به عنوان شخص سوم یا همان ثالث درنظر گرفته میشود. بیمه شخ صثالث خودرو برخلاف بیمه بدنه، یک بیمه اختیاری نیست و همه افراد باید این بیمه را به اجبار خریداری کنند. از نگاه برخی علت این همه استقبال ااز بیمه شخص ثالث به اجباری بودن آن برمی گردد.

اما باید به این نکته توجه داشت که در کنار اجباری بودن، حق انتخاب با قانون اجبار نیست و مختص شرکت بیمه ای است که مزایای متعددی را برای مشتریان خود فراهم آورده باشد. امکان خرید آسان، انتخاب بدون دردسر طرح موردنظر، قیمت و تخفیفات مناسب و از همه مهم تر پرداخت به موقع خسارت ازجمله مواردی است که رضایت و علاقه مندی مشتریان شرکت بیمه تعاون را برای خرید بیمه شخص ثالث از این شرکت بیمه ای ترغیب میکند. طبق اعلام مدیران شرکت، بیمه تعاون با برنام های که در زمینه خسارت انجام داده در رشته شخ صثالث،

به صورت لحظه ای ارزیابی خسارت صورت میگیرد و نهایتا در 48ساعت پرداخت صورت م یگیرد و هر ماه با تمام بیم هگذاران تماس گرفته و پیگیر وصول خسارات و ارزیابی رضایت از خدمات آنها م یشود. ارائه خدمات آنلاین در تمامی فرایند ها، چه صدور بیمهنامه چه پرداخت خسارت شرکت بیمه تعاون مثبت بوده و این اقدام باعث رضایت مندی مشتریان شده است.

دیجیتال شدن خدمات به استعلام و پرداخت خسارت به زیان دیدگان در حوادث رانندگی ازجمله محورهای بیمه شخص ثالث و بدنه این شرکت بیمه ای است.

مدیر بیمه های اتومبیل این شرکت در این باره میگوید: «ابتدایی ترین اقدام در این زمینه این است که بازدید اولیه به صورت غیرحضوری و برخط انجام شود و بیمه گذار، تصاویر خودروی خود را به شرکت بیمه ارسال کند؛ در واقع اینکه ما بتوانیم هم خدمات بیم های را کاملا به شکل آنلاین ارائه دهیم و هم بتوانیم تخلفات و صحن هسازی هایی که در این حوزه انجام م یشود را به صفر برسانیم شاید امکا نپذیر نباشد، اما می توان با فراهم کردن زیرساخت های لازم، هم از آمار تخلفات کم کرد، هم به سمت خدمات برخط حرکت کرد. » بیمه تعاون در حوزه صدور و فروش دیجیتال بیم هنامه پیشرفت قابل توجهی داشته و از نخستین شرکت هایی است که همکاری با استارت آپ ها را آغاز کرد و به خوبی توانست از فضا بهر هبرداری کند. به نظر، بیمه تعاون در حوزه صدور بیم هنامه و پرداخت خسارت دیجیتال، یک روند برد-برد را تجربه کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه