تعطیلی مدارس

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس | هفته آخر اسفند مدارس تعطیل می شود؟

آخرین اخبار از تعطیلی مدارس | هفته آخر اسفند مدارس تعطیل می شود؟
کدخبر : 51383

با توجه به مسمومیت دانش آموزان در کشور شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس در آخر هفته اسفند منتشر شده است که در این خبر به نظر دو از مسئولان در مورد تعطیلی مدارس را بررسی می کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی ، تعطیلی مدارس برای فردا فعلا اعلام نشده. خبر تعطیلی مدارس در اخبار اعلام می شود. تعطیلی مدارس ممکن است به علت مسمومیت دانش آموزا عملی شود. هفته آینده ممکن است تعطیلی مدارس اعلام شود . خبر تعطیلی مدارس را از سایت رصد اقتصادی دنبال کنید.

مسمومیت‌های سریالی دانش‌آموزان بسیاری را بر آن داشته که پیشنهاد دهند مدارس تا پایان سال غیرحضوری شوند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص توضیحاتی داد.

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

* وزیر آموزش و پرورش:برای مجازی شدن مدارس تصمیمی اتخاذ نشده است نوری:تاکنون جلسات بسیاری در سطوح مختلف برگزار شده است، دستگاه‌های مختلف روی موضوع مسمومیت بحث داشتند اما واقعیت این است که نظرات بسیار متفاوت هستند.

برای قطعیت موضوع، دوستان ما با جدیت کامل دارند کار می‌کنند که نتیجه را به ما اعلام کنند و ما هم درخواست کردیم که زودتر به ما اعلام کنند که ما تداوم فعالیت را داشته باشیم.

 

از ابتدا هم از رسانه‌ها درخواست داشتم با توجه به اینکه اولیاء نگران هستند و حاصل عمرشان و و ثمره زندگی شان بچه‌ها هستند این جو غیرعادی که ایجاد شده را  آرام کنیم.

تعطیلی مدارس

بحث آموزش مجازی اکنون مطرح نیست، در جلسه روز گذشته به این تصمیم نرسیدیم.

درباره غیبت‌های دانش آموزان از مدارس در روزهای اخیر، همکارانم دانش‌آموزان را مراعات می‌کنند به جهت اینکه اولیاء خیلی نگران بودند.

البته نمونه تدریس‌ها را داریم و همکارانم معلمان را راهنمایی می‌کنند که این دانش آموزان هم به آموزش حضوری برگردند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه