شرکت کیمیا اسپیدی

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی: هدف از راه‌انداری شرکت کیمیا اسپیدی مدیریت بازار روغن خودرو است

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی: هدف از راه‌انداری شرکت کیمیا اسپیدی مدیریت بازار روغن خودرو است
کدخبر : 51520

بیست و چهارمین شعبه شرکت کیمیا اسپیدی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت در لرستان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رصداقتصادی، صبح امروز با حضور مدیر‌عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کیمیا اسپیدی، بیست‌وچهارمین شعبه این شرکت در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد گشایش و آغار به‌کار کرد.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی در این آئین که با حضور برخی از خبرنگاران همراه بود با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ آغاز و در سال ۷۹ سهام آن به صندوق بازنشستگی نفت واگذار شد، اظهار کرد: سال ۱۳۹۴ و در راستای مدیریت حوزه فروش، شرکت کیمیا اسپیدی تاسیس شد.

احمد هاشمی با بیان اینکه کیمیا اسپیدی فعالیت خود را رسما از سال ۹۵ آغاز کرد و با پشتکار شبانه‌روزی همه همکاران طی سال‌های گذشته تاکنون رشد قابل قبولی داشته است، ‌افزود: کیمیا اسپیدی توجه مناسبی در حوزه بازار روغن موتور دارد.

وی، هدف از راه‌انداری شرکت کیمیا اسپیدی را مدیریت بازار روغن خودرو دانست و با بیان اینکه اولویت ما کسب سود نیست‌، ادامه داد: ما بین مشتریان خود تبعیضی قائل نیستیم.

هاشمی جلوگیری از به وجود آمدن تقلب در بازار روغن را از دیگر اهداف تاسیس شرکت کیمیا اسپیدی برشمرد و  بیان کرد: سیاست کاری ما بر این مهم است که محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار دهیم چرا که به این واسطه می‌توان از ورود جنس غیراصل به بازار جلوگیری کرد.

مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بحث دلالی در بازار روغن موتور، بسیار زیاد شده است، افزود: متاسفانه طی یک سال گذشته شاهد اختلاف قیمت بالایی در بازار روغن موتور بودیم اما شرکت ما در سال جاری توانست شرایط را در حد بسیار خوبی کنترل کند به طوری که از فروش ۴۸ هزار تُن به ۱۱۰ هزار تُن رسیده‌ایم و بدین‌ترتیب التهاب بازار کنترل شد.

هاشمی هم‌چنین با بیان اینکه ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در شرکت کیمیا اسپیدی مشغول به فعالیت هستند، گفت: با وجود پتانسیل بالای لرستان در زمینه گردشگری، بدون‌شک زمینه شناخت و آشنایی بیشتر مردم با محصولات شرکت اسپیدی در این استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: مهم‌ترین سرمایه شرکت کیمیا اسپیدی، اعتماد مشتریان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه