خبر مهم برای سهام عدالتی ها / سود سهام عدالت کی واریز می شود

خبر مهم برای سهام عدالتی ها / سود سهام عدالت کی واریز می شود
کدخبر : 51554

سخنگوی اقتصادی دولت همچنین اعلام کرد: از فردا تا عید فطر برای ۲ میلیون بازنشسته کشوری و فولاد، اعتبار خرید تا سقف ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفتیم.

خاندوزی در پاسخ به پرسشی درباره حذف قرعه‌کشی خودرو و پیش‌بینی برای تولید خودرو و عرضه آن در سال آینده، گفت: تمام تلاش دولت در یک سال گذشته این بود با افزایش عرضه خودرو، عقب ماندگی سنوات قبل را جبران کند. در سال جاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید شد که این رقم سال آینده به یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه افزایش می‌یابد. با افزایش تولید و واردات خودرو، عرضه سال آینده بهبود می‌یابد.​

وی در پاسخ به پرسشی درباره اختصاص سهام عدالت به جاماندگان و پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت اظهار کرد: برای اختصاص سهام عدالت به افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی مصوبه‌ای داشتیم اما مجلس اصرار داشت که به جای هیئت وزیران باید در شورای اصل ۴۴ مصوب شود. امروز عصر جلسه هیئت عالی با هدف بررسی تخصیص سهام عدالت به این قشر برگزار می‌شود که امیدواریم تا ۲۹ اسفند اجرایی شود.

خاندوزی ادامه داد: از ۳۶ شرکتی که در حوزه سهام عدالت مداخله دارند، بیشتر شرکت‌ها در مرحله دوم همکاری لازم را انجام دادند، غیر از چند شرکت معدود مثل فولاد مبارکه و هولدینگ خلیج فارس که امیدواریم جمع‌بندی‌ها زودتر به پایان برسد و سود واریز شود.

ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه