ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

اسامی برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد | لینک اسامی برندگان خوش شانس مشتریان ایران خودرو

اسامی برندگان طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد | لینک اسامی برندگان خوش شانس مشتریان ایران خودرو
کدخبر : 51769

با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، اسامی برندگان قرعه کشی مشخص شد و با تایید نمایندگان نهادهای نظارتی به زودی اسامی برندگان بر روی سایت قرار می‌گیرد.

به گزارش رصد اقتصادی : ایران خودرو شرکتی است که در زمینه تولید خودرو و قطعات مرتبط با آن فعالیت می‌کند. ایران خودرو در سال ۱۳۵۷ به عنوان اولین شرکت تولید کننده خودرو در ایران تأسیس شد .ایران خودرو حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده خودرو در کشور است.ایران خودرو تولید کننده انواع خودروهای سواری، شاسی بلند، کامیون، اتوبوس و موتورسیکلت است. ایران خودرو همچنین با همکاری شرکت‌های خارجی نیز در تولید خودروهایی مانند پژو و رنو شریک است.ایران خودرو با داشتن تقاضای بالا در بازار داخلی و همچنین صادرات به کشورهای منطقه، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در خاورمیانه و جهان است.

بر اساس گزارش گروه خودروسازی ایران خودرو برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند.

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ساعت 17 امروز (یک شنبه 21 اسفندماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک و هایما S5 و S7 عرضه کرد.

در طرح فروش عادی ایران خودرو 937 هزار و 222 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده عادی 3 هزار و 90 متقاضی بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند.

در این طرح فروش بیشترین تقاضا برای خودرو دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک با 470 هزار و 553 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت.

مکانیزم خرید خودرو در طرح جدید فروش

قالیباف گفته است که در گام اول متقاضیان خرید خودروی داخلی از روز شنبه 20 اسفند تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ایجاد و مبلغ 100 میلیون تومان در آن مسدود کنند.

این بند از اظهارات قالیباف، انتقادات و تردیدهای زیادی را درباره قصد وزارت صمت از فروش گسترده خودرو در روزهای پایانی سال ایجاد کرده است. در روزهایی که دولت به شدت با کسری بودجه مواجه است، در پرداخت حقوق و پاداش پایان سال کارمندان خود مانده و برای تامین هزینه‌های سربار خود دست به هر کاری می‌زند.

حالا هم پای سازمان حمایت از مصرف کنندگان به طرح فروش خودرو باز شده و در اقدامی که برخی آن را بر اساس اساسنامه این سازمان غیرقانونی می‌دانند، اقدام به دریافت و مسدودسازی وجوه مردم در حساب‌های خود می‌کند.

او با اشاره به اینکه در طرح یکپارچه عرضه خودرو قرعه‌کشی حذف شده است گفته است: پس از بررسی حساب‌های وکالتی متقاضیان، مرحله دوم از تاریخ 26 تا 28 اسفند ماه اجرا می‌شود که در این مرحله متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.esalecar.ir نسبت به ثبت‌نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه