تعطیلی مدارس

مدارس کردستان امروز سه‌شنبه در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد

مدارس کردستان امروز سه‌شنبه در نوبت بعد از ظهر تعطیل شد
کدخبر : 51857

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای توجه به سلامت دانش آموزان، مدارس شیفت عصر استان امروز سه شنبه تعطیل است و آموزش‌ها غیرحضوری برگزار می شود.

تعطیلی مدارس در بسیاری از کشورها به دلیل شیوع بیماری های عفونی و ویروسی اتفاق می افتد. در سال 2020 و 2021، ویروس کرونا (COVID-19) باعث تعطیلی مدارس در سراسر جهان شد. تعطیلی مدارس  به منظور کاهش شیوع ویروس و حفاظت از سلامتی دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان مدارس اتخاذ شد. در بسیاری از کشورها، برای پوشش دادن به آموزش دانش آموزان، از روش های آموزش آنلاین استفاده شده است. البته تصمیمات تعطیلی مدارس بسته به شرایط و وضعیت هر کشور و منطقه متفاوت خواهد بود.درباره تعطیلی مدارس در مطلب زیر بخوانید. 

هاشم ناظمی جلال روز سه شنبه اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های ناشی از حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال برای دانش آموزان، تمام مدارس استان در نوبت بعدازظهر امروز سه شنبه تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم به پیشنهاد آموزش و پرورش و با موافقت استاندار کردستان اخذ شده است بنابراین آموزش دانش‌اموزان تمام مقاطع تصیلی استان از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه