فال حافظ

دقیق ترین و درست ترین فال حافظ 25 اسفند | خوش خبر باشی ای نسیم شمال

دقیق ترین و درست ترین فال حافظ 25 اسفند | خوش خبر باشی ای نسیم شمال
کدخبر : 52039

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

فال حافظ یک روش پیش بینی آینده است فال حافظ در فرهنگ ایرانی رایج است. فال حافظ  بر پایه شعرهای حافظ ساخته شده است. در فال حافظ ، با نام بردن به یک سؤال خاص، شخصی شعری را تصادفی از کتاب حافظ باز می‌کند و شعری که در آن باز شود، به عنوان پاسخ به سؤال مطرح شده تفسیر می شود. فال حافظ بیشتر برای سرگرمی و تفریح استفاده می شود و به آن معتقد هستند که شعرهای حافظ حاوی پیام هایی درباره زندگی و عشق و دوستی و ... هستند.

 

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین فروردین

غزل شماره 302 دیوان حافظ : خوش خبر باشی ای نسیم شمال

تعبیر غزل شماره 302 حافظ در فال شما :

مدت زیادی است منتظر و بی تاب دریافت خبری هستید. به زودی انتظار به پایان می رسد. مژده باد بر شما که در آینده نزدیک یار را در آغوش خواهید کشید. دوری و فراق تمام می شود و ایام خوشی فرا خواهد رسید.

بیمارتان به زودی شفا پیدا خواهد کرد، تحفه ای دریافت می کنید مسافر به سلامت بازخواهد گشت. صبور باشید که گم گشته پیدا می شود.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین اردیبهشت

غزل شماره 104 دیوان حافظ : جمالت آفتاب هر نظر باد

تعبیر غزل شماره 104 حافظ در فال شما :

ایام خوش در انتظارتان است، بخت و اقبال به شما روی آورده و همه چیز بر وفق مراد است. برکت و رونق کارتان روز به روز بیشتر می شود. در طلب چیزی هستید که با اینکه نزدیک شماست اما آن را نمی بینید.

نگران افراد بدخواه نباشید که اگر قصد آزار شما را داشته باشند خودشان دچار آسیب و گرفتاری خواهند شد. همواره به یاد خداوند باشید که او ناظر اعمال شماست.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین خرداد

غزل شماره 103 دیوان حافظ : روز وصل دوستداران یاد باد

تعبیر غزل شماره 103 حافظ در فال شما :

مدتی است به شدت اندوهگین هستید و بی وفایی دوستان و اطرافیان باعث رنجش شما شده است. اسرار دلتان را برای نامحرم فاش نکنید که سبب پشیمانی می شود.

این روزها در مشکلات و سختی ها غرق شده اید و باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از این دوره سخت عبور کنید. به خداوند توکل کنید و از او طلب رحمت کنید. امید خود را از دست ندهید.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین تیر

غزل شماره 172 دیوان حافظ : عشق تو نهال حیرت آمد

تعبیر غزل شماره 172 حافظ در فال شما :

نگران شرایط موجود نباشید، شما انسان خلاق و باهوشی هستید کافیست خودتان را باور کنید! گاهی دچار افراط و تفریط در کارها می شوید که خوب نیست، همیشه جانب تعادل را نگاه داشته و در زندگی قناعت کنید. شاید لازم باشد کمی خواسته های خود را کمتر کنید.

نیتی در ذهن دارید که باعث درگیری ذهنی و سرگردانی شما شده، بهتر است از آن صرف نظر کنید زیرا تاکنون چیزی جز غم و ترس برای شما نداشته است.

فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، به یاری اش بشتابید.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین مرداد

غزل شماره 382 دیوان حافظ : فاتحه‌ای چو آمدی بر سر خسته‌ای بخوان

تعبیر غزل شماره 382 حافظ در فال شما :

به کسانی که دست نیاز به سوی شما دراز کرده اند بی توجهی نکنید و دست آن ها را بگیرید که به کمک شما احتیاج دارند. از یار دور شده اید و تنها امیدتان رسیدن به اوست.

از وصال یار ناامید نشوید و دوری و فراق را تحمل کنید، با دعا و استعانت از خدای متعال انشالله به زودی به مقصود رسیده و یار را در آغوش خواهید کشید.

* این غزل آخرین سروده خواجه حافظ شیرازی است که در بستر بیماری سروده شده است.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین شهریور

غزل شماره 443 دیوان حافظ : چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری

تعبیر غزل شماره 443 حافظ در فال شما :

به دنبال عشق هستید اما به سراغ هر کسی می روید به شما بی توجهی می کند و ناکام می مانید. این افکار باعث شده بسیار اندوهگین شده و خود را شکست خورده بدانید.

دل را جلا داده و ناامید نشوید که غم و غصه دوای درد نیست، بیشتر و بیشتر تلاش کنید تا بالاخره روی سعادت و خوشبختی را ببینید. انشالله پیروزی با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین مهر

غزل شماره 214 دیوان حافظ : دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود

تعبیر غزل شماره 214 حافظ در فال شما :

در راه رسیدن به مقصود تلاش بسیار کرده اید و سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید، خبر خوش این است که به زودی نتیجه تمام این غم ها و سختی ها را خواهید گرفت و به سر منزل مقصود می رسید.

برای داشتن زندگی راحت و خیالی آسوده، به مردم محبت بورزید و سینه خود را سرشار از عشق کنید. از دروغ برحذر باشید و دل خود را با خصایل پسندیده ای همچون صداقت و یکرنگی جلا ببخشید.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین آبان

غزل شماره 450 دیوان حافظ : روزگاریست که ما را نگران می‌داری

تعبیر غزل شماره 450 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود از کبر و خودپسندی دوری کنید و شک نکنید فریبکاری و حیله کردن در کارها عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.

افراد خانواده یا دوستان چشم امید به شما دوخته اند آن ها را ناامید و مایوس نکنید و با دیگران با عشق و محبت رفتار کنید تا زندگی و روزگارتان از این رو به آن رو شود.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین آذر

غزل شماره 435 دیوان حافظ : با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تعبیر غزل شماره 435 حافظ در فال شما :

گاهی پیش می آید که رفتار مناسبی با دیگران ندارید و در روابط خود زیاده روی می کنید. به سوی خداوند رفته و برای آخرت توشه ای جمع کنید که این دنیا فانی است.

از افرادی که قید و بندی نداشته و شما را از خدا دور می کنند برحذر باشید. از خداوند طلب عافیت کنید، بسیاری چیزها برای شما روشن خواهد شد و از این وضع دشوار خارج خواهید شد.

فال حافظ امروز 25 اسفند متولدین دی

غزل شماره 50 دیوان حافظ : به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است

تعبیر غزل شماره 50 حافظ در فال شما :

بدانید که هر مشکلی راه حل خاصی دارد و همه درها با یک کلید باز نمی شوند. برای انجام کاری دچار تردید هستید، شک نکنید و هر چه زودتر برای انجام کار خیر پیشقدم شوید.

برای رفع مشکلات و سختی ها لازم است خوب فکر کرده و با تلاش و کوشش و توکل بر خداوند بر مسائل زندگی تان غلبه کنید.

صبور باشید و ناامیدی و غم و غصه را کنار بگذارید. شما توانمندی های زیادی دارید و با بهره گیری از هوش خود بهترین نتایج را به دست خواهید آورد.

بیشتر به سلامتی روح و جسم خود توجه کنید و زندگی را سخت نگیرید.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین بهمن

غزل شماره 427 دیوان حافظ : چراغ روی تو را شمع گشت پروانه

تعبیر غزل شماره 427 حافظ در فال شما :

دچار ناامیدی و اندوه فراوان شده اید و آینده خوبی در انتظار خود نمی بینید. خستگی بر شما غلبه کرده و به هر کاری که دست می زنید با شکست روبرو می شوید.

وقتی شکست های خود را در کنار موفقیت های دیگران می گذارید غم و اندوه شما را فرا می گیرد، اما نگرانی به دل راه ندهید که به زودی خبری خوش دریافت می کنید که با شنیدن آن جان تازه ای گرفته و تلاش های خود دوچندان خواهید کرد. انشالله به هدف خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 25 اسفند متولدین اسفند

غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :

همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.

در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه