نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو | امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو | امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
کدخبر : 52804

در روز دهم فروردین سال ۱۴۰۲، قیمت طلا ۱۸ عیار به بیش از دو میلیون و هفتصد تومان ارزش رسید - که برای نخستین بار است. همچنین، قیمت توافقی دلار تا ظهر امروز به مبلغ چهل و دو هزار و هشتصد و بیست و پنج تومان به فروش رفت.

در روز پنجشنبه، ۱۰ فروردین، قیمت طلا ۱۸ عیار در همزمان با شروع نیمه اول معاملات بازار به دو میلیون و هفتصد و نه تومان رسید. با مقایسه با قیمت دیروز، این مقدار ۱۰۹ هزار تومان بیشتر شده است که برابر با چهار درصد جهش به حساب می‌آید و به عنوان یک رکورد جدید در بازار ثبت شده است. با این حال، طبق اطلاعات منتشر شده توسط کانون صرافان، قیمت سکه های طلا تا ظهر امروز با همان قیمت ظهر چهارشنبه به فروش رسیده‌اند، و قیمت دلار توافقی نیز در مقایسه با دیروز، حدود ۵۰۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین تا ساعت ۱۱ و نیم به ۴۲ هزار و ۸۲۵ تومان رسید. نسبت به ظهر دیروز نرخ دلار توافقی ۵۵۰ تومان کاهش پیدا کرده و قیمت دلار امروز برای متقاضیان ارز خدماتی ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان محاسبه می‌شود. قیمت یورو توافقی امروز ۴۶ هزار و ۴۵۰ تومان است و طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، یورو خدماتی ۴۳ هزار و ۵۲۰ تومان فروخته می‌شود.

نرخ ارز تا ساعت ۱۱:۳۰

انواع ارز

قیمت چهارشنبه

قیمت امروز

دلار توافقی

43 هزار و 375 تومان

42 هزار و 825 تومان

یورو توافقی

46 هزار تومان

46 هزار و 450 تومان

دلار خدماتی

40 هزار و 200 تومان

40 هزار و 200 تومان

یورو خدماتی

43 هزار و 590 تومان

43 هزارو  520 تومان

قیمت طلا و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین تا ساعت ۱۱ و نیم به دو میلیون و ۷۰۹ هزار تومان رسید. درقیاس با ظهر دیروز نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار ۱۰۹ هزار تومان رشد داشته و حالا به قله جدیدی رسیده است. رکورد قبلی قیمت طلا ۱۸ عیار، دو میلیون و ۶۴۰ هزار تومان بود و این عدد در آخرین روز معاملاتی سال ۱۴۰۱ به‌ثبت رسید.

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۰ فروردین تفاوتی با دیروز ندارد و طبق اعلام کانون صرافان تا ظهر امروز این سکه را به‌طور میانگین معادل ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروختند. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به‌ثبت رسیده است. نیم‌سکه و ربع‌سکه به‌ترتیب ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته شدند و نرخ فروش سکه یک گرمی، هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به‌ثبت رسیده است.

نرخ طلا و انواع سکه تا ساعت ۱۱:۳۰

طلا و انواع سکه

قمیت دیروز

قیمت امروز

هر گرم طلا 18 عیار

دو میلیون و 600 هزار تومان

دو میلیون و 709 هزار تومان

امامی

32 میلیون و 500 هزار تومان

32 میلیون و 500 هزار تومان

طرح قدیم

29 میلیون و 700 هزار تومان

29 میلیون و 700 هزار تومان

 سکه نیم‌بهار

19 میلیون و 300 هزار تومان

19 میلیون و 300 هزار تومان

سکه ربع‌بهار

11 میلیون و 700 هزار تومان

11 میلیون و 700 هزار تومان

سکه یک گرمی

هفت میلیون و 100 هزار تومان

هفت میلیون و 100 هزار تومان

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه