قیمت بیت کوین

ورود قیمت بیت‌کوین به کانال ۲۹ هزار دلاری| قیمت طلا صعودی شد

ورود قیمت بیت‌کوین به کانال ۲۹ هزار دلاری| قیمت طلا صعودی شد
کدخبر : 52810

دیروز قیمت بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی در 30 مارس به بیش از 29هزار دلار رسید.

در طول سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین شاهد رشد قابل توجهی بود. در ماه ژانویه، قیمت بیت کوین حدود ۳۰ هزار دلار بود و در ماه آوریل به بیش از ۶۰ هزار دلار رسید. سپس، قیمت بیت کوین به طور نوسانی کاهش یافت و در ماه ژوئیه به حدود ۳۰ هزار دلار رسید. اما پس از آن، بازار دوباره رو به رشد گرفت و در ماه اوت به بیش از ۵۰ هزار دلار رسید. در حال حاضر (مارس ۲۰۲۳) قیمت بیت کوین بیش از ۵۰ هزار دلار است و در صورت ادامه روند رشد خود، ممکن است قیمت بیت کوین در آینده افزایش یابد. البته لازم به ذکر است که قیمت بیت کوین به شدت تغییر پذیر است و در معرض تأثیرات مختلفی همچون اخبار، رویدادها و نوسانات بازار است.

دیروزهر اونس طلا با 0.7 درصد افزایش به 1978.49 دلار رسید. هر اونس طلای آمریکا با 0.64 درصد افزایش به 1979.40 دلار رسید.

دلار آمریکا در برابر یورو به پایین‌ترین حد یک هفته اخیر سقوط کرد زیرا داده‌های تورم آلمان به افزایش ارزش پول دلار کمک کرد.

جف کلینتاپ، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری جهانی تاکید کرد: «به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای مطمئن هستند که آشفتگی بانکی کاهش خواهد یافت و ما به اوج افزایش نرخ بانک مرکزی نزدیک شده‌ایم.

قیمت بیت کوین

بیت کوین ۲۹هزاردلاری

قیمت بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی در 30 مارس به بیش از 29هزار دلار رسید.بر اساس گزارش Cointelegraph Markets Pro، قیمت بیت کوین در 30 مارس به 29,132.82 دلار رسید و به سطوحی رسید که درست قبل از سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX در اوایل نوامبر 2022 مشاهده شد.

قیمت بیت کوین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه