رتبه‌بندی معلمان

واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد

واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد
کدخبر : 52861

وزیر آموزش و پرورش از آغاز واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان و برخورد با مقصران در مشکلات پرداخت حقوق اسفندماه خبر داد.

رتبه‌بندی معلمان ممکن است به چندین شکل انجام شود، بسته به سیاست‌های هر سازمان و موسسه تحصیلی. یکی از روش‌های رایج در بسیاری از کشورها، شامل ارزیابی عملکرد معلمان با استفاده از ابزارهایی مانند مصاحبه، جلسات بازخورد، ارزیابی همکاران، ارزیابی دانش‌آموزان و غیره است. در رتبه بندی معلمان، معلمان بر اساس نتایج ارزیابی در رده‌های مختلفی قرار می‌گیرند.در برخی کشورها، رتبه‌بندی معلمان ممکن است بر اساس سابقه کاری، تحصیلات، مهارت‌های تدریس، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و دستاوردهای دیگری که در زمینه‌ی آموزش و پرورش داشته‌اند، انجام شود.لازم به ذکر است که رتبه‌بندی معلمان برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش و همچنین ارائه پاداش و تشویق برای معلمان عالی، بسیار حائز اهمیت است.درباره رتبه بندی معلمان مطلب زیر را بخوانید.

 یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش، از آغاز واریز معوقات رتبه‌ بندی معلمان خبر داد.

وی افزود: پرداخت معوقات رتبه‌ بندی معلمان توسط بانک‌های عامل آغاز شده و بانک ملی به ‌دلیل حجم اطلاعات سنگین کار را آغاز خواهد کرد.

نوری ادامه داد: تمام معلمان از مزایای رتبه یک بهره‌مند شده‌اند و هم‌اکنون معوقات مربوط به مابه‌التفاوت بین رتبه یک و رتبه استحقاقی افراد در حال پرداخت است که تا ساعات آینده تمام معلمان معوقات رتبه‌ بندی را دریافت خواهند کرد.

نوری خاطرنشان کرد: افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفندماه شناسایی شده‌اند و برخورد قانونی انجام خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه