جنجال فوتبال بازی کردن کودکان در مسجد + فیلم

جنجال فوتبال بازی کردن کودکان در مسجد + فیلم
کدخبر : 52887

معمولا افراد برای عبادت، مسجد را به عنوان مکانی مقدس و مناسب می‌شناسند و آن را برای تمرینات فوتبال یا هدف دیگری استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل، می‌توان گفت که مسجد به عنوان یک عبادتگاه شناخته می‌شود و نه به عنوان یک محل بازی فوتبال یا هدف دیگری.

در فضای ماه مبارک رمضان، بعد از نماز تراویح که جماعت مسلمانان سنی در شب‌های این ماه برگزار می‌کنند، بچه‌ها در داخل یکی از مساجد استانبول بازی می‌کنند. بسیاری از افراد معتقدند که بازی کردن فوتبال در این محل مقدس، به بالا بردن احساس تعلق خاطر کودکان به مسجد و مذهبشان کمک خواهد کرد. این بازی‌ها در مسجد در استانبول پایتخت ترکیه رخ داده است و تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی بسیار گسترده شده است.

محمد کمال، دندانپزشک و ساکن استانبول، اظهار داشت: در ترکیه، کودکان اجازه دارند در طبقه اول مسجد به مدت زمان تا ۳۰ دقیقه بازی کنند.

وی افزود: بازی در مسجد باعث می‌شود که کودکان احساس کنند مسجد ملک و خانه آنهاست. همچنین باعث افزایش وابستگی و عشق به مسجد می‌شود.

در مقابل بسیاری نیز از فوتبال بازی کردن کودکان در مسجد خشمگین شدند. منتقدان مسجد را عبادتگاه می‌دانند نه برای اهداف دیگر و اینکه فوتبال مکان‌هایی برای بازی دارد.

برخی دیگر از بازی کودکان در داخل مسجد استقبال کردند و آن را راهی برای علاقمندی کودکان به مساجد می‌دانند.

حجم ویدیو: 16.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42 دانلود ویدیو
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه