رصد بازار خودرو؛

محصول جدید پورشه غوغا کرد / شاهکار جدید پورشه رونمایی شد+ تصاویر

محصول جدید پورشه غوغا کرد / شاهکار جدید پورشه رونمایی شد+ تصاویر
کدخبر : 52895

پورشه کاین فیس‌لیفت با ویژگی‌های جدید رونمایی شد. پورشه اخیراً مدل فیس‌لیفت خود، کاین، را با بروزرسانی های جدید ترکیب کرده است. این مدل دارای نمایشگر سفارشی سرنشین جلو، غربیلک فرمان ۹۱۱ و تغییر مکان شیفتر است. این ویژگی ها به کابین باجذاب تر و حس بالاتر از لوکس بودن داده اند. با به‌روز شدن این مدل، پورشه قصد دارد تا نظر مشتریان خود را درباره خودرو های پرطرفدار بهبود بخشید.

پورشه کاین ۲۰۲۴ با کابین لوکس و صفحات آمپر دیجیتالی

پورشه کاین ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۸ آوریل (برابر با ۲۹ فروردین) با نمایش فیس‌لیفت خود رونمایی خواهد شد. قبل از این معرفی، پورشه کابین جدید خود را به عنوان یک کراس‌اوور لوکس معرفی کرده است. این مدل دارای صفحات آمپر دیجیتالی جدید است که با صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی کاملاً تازه تغییر کرده است. همچنین، حداکثر هفت نمایشگر در داخل این مدل قرار دارد. در وسط داشبورد، صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی برای اطلاعات-سرگرمی قابل مشاهده است.

پورشه کاین

  • این سیستم همچنین به عملکرد ویدئویی جدیدی مجهز شده که امکان تماشای تلویزیون‌های آنلاین مختلف را در هنگام پارک بودن خودرو فراهم می‌کند. علاوه بر این، پورشه به راه‌های جدیدی برای تعامل با خودرو مثل استفاده از Siri برای اجرای عملکردهای خودرو نیز اشاره کرده است. مهم‌ترین تغییر در داخل کاین مدل ۲۰۲۴ اما اضافه شدن یک صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی سفارشی برای سرنشین جلو است. این نمایشگر به‌طور یکپارچه در داشبورد مقابل سرنشین جای گرفته و می‌تواند ناوبری را هم به نمایش درآورد؛ بنابراین، سرنشین می‌تواند نقش کمک‌راننده را ایفا کند.
 

پورشه کاین

البته این نمایشگر در درجهٔ اول روی سرگرمی تمرکز دارد و سرنشین جلو می‌تواند از آن برای تماشای ویدئوهای مختلف استفاده کند. برای جلوگیری از حواس‌پرتی راننده نیز یک فیلتر منحصربه‌فرد از دیدن چیزی که سرنشین در حال تماشای آن است جلوگیری می‌کند. گذشته از نمایشگرها، کاین مدل ۲۰۲۴ از تجربهٔ رانندهٔ پورشهٔ کاملاً جدیدی بهره می‌برد. هرچند این تجربه نسبت به قبل از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برخوردار است اما هنوز تعدادی کنترل آنالوگ وجود خواهد داشت.

پورشه کاین

دکمهٔ استارت خودرو در سمت چپ فرمان نصب شده و شیفتر سادهٔ گیربکس نیز حالا به سمت راست غربیلک منتقل شده است. این شیفتر قبلاً روی کنسول مرکزی نصب می‌شد و جابجایی آن باعث شده طراحان این قسمت را از نو طراحی کنند. حالا کنترل‌های سادهٔ سیستم تهویه روی کنسول جای گرفته‌اند که شامل عناصر آنالوگ روی پانل مشکی‌رنگ می‌شود. در این قسمت کنترلر صدای فیزیکی و محفظهٔ اشیاء جدیدی هم دیده می‌شود.

پورشه کاین

غربیلک فرمان کاین مدل ۲۰۲۴ از ۹۱۱ قرض گرفته شده و طراحی هدفمندتری دارد. این غربیلک به یک انتخاب‌گر اختصاصی مجهز است که دسترسی آسانی را به حالات رانندگی عادی، آفرود، اسپرت و اسپرت پلاس فراهم می‌کند؛ اما تغییرات داخل کاین به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا کل داشبورد خودرو جدید است و دریچه‌های تهویه فاقد شبکه کرکره‌ای هستند. در اینجا همچنین رو دری‌ها هم بروز شده‌اند. پورشه نسخهٔ جدید کاین را به شارژر بی‌سیم جدید ۱۵ واتی مجهز کرده که گوشی‌های مدرن را سریع‌تر شارژ می‌کند. پورت‌های جدید USB-C هم یکی دیگر از ویژگی‌های داخلی مدل کاین مدل ۲۰۲۴ هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه