جدول قیمت میلیاردی آپارتمان‌های پرطرفدار امیرآباد + قیمت دقیق

جدول قیمت میلیاردی آپارتمان‌های پرطرفدار امیرآباد + قیمت دقیق
کدخبر : 52988

می‌توانید آگهی‌های فروش مسکن در این محله را بر اساس متراژ، بازه قیمتی و نوع آپارتمان مورد نظر خود جستجو کنید. با توجه به آگهی‌های موجود، متوسط قیمت آپارتمان‌های با متراژ ۶۰ تا ۸۵ متر در این محله حدود چهار تا ده میلیارد تومان است.

امیرآباد یکی از محله‌های قدیمی و معروف در مرکز تهران است که از امکانات رفاهی و دسترسی آسان به خدمات شهری برخوردار است. با توجه به بازار فعلی، می‌توانید در محدوده قیمتی حدود چهار تا ده میلیارد تومان، آپارتمانی با متراژ بین ۶۰ تا ۸۵ متر در این محله پیدا کنید. البته قیمت مسکن در این محله بسته به ویژگی‌های مختلفی مانند سال ساخت، وضعیت نگهداری و پوشش واحد ممکن است متفاوت باشد.

دلیل نام‌گذاری این محله تاسیس آن به دست امیرکبیر بوده، اما در چند سال اخیر به خیابان کارگر تغییر نام یافته و اصلی‌ترین خیابان این محله نیز کارگر شمالی است.

اکثر شهروندان تهران محله امیرآباد را به برج‌های سه‌گانه مسکونی آ. اس. پ، مراکز تفریحی و خرید و برج بین‌المللی تهران می‌شناسند.

دسترسی محله امیرآباد

امیرآباد به دلیل نزدیکی به بزرگراه‌های متعدد دسترسی خوبی به سایر محله‌ها دارد. از سوی دیگر دسترسی آن به حمل و نقل عمومی همچون ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس هم راحت است و می‌توان بدون استفاده از اتومبیل شخصی در این محله تردد کرد. امکانات رفاهی هم در این محله سطح قابل قبولی دارد که تشکیل شده از امکانات درمانی، آموزشی و خدماتی است.

تنها مشکلی که در این محله به وضوح وجود دارد، ترافیک زیاد و آلودگی هواست که تردد در این محدوده را به‌ویژه برای ساکنان با مشکل مواجه می‌کند. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به محله را نیز می‌توان ایستگاه جهاد و تربیت‌مدرس دانست.

بافت امیرآباد

امیرآباد در مجموع محله‌ای اداری و فرهنگی محسوب می‌شود. چندین دانشگاه و اداره در این محله قرار دارند که سبب تردد زیاد روزانه در آن شده است. در میان ساختمان‌های این محله هم آپارتمان‌های نوساز و هم خانه‌های قدیمی به چشم می‌خورند.

خانه در امیر آباد چند؟ / قیمت میلیاردی آپارتمان‌های پرطرفدار

قیمت آپارتمان در امیرآباد

بر اساس آگهی‌های فروش مسکن این محله قیمت آپارتمان‌هایی با متراژ ۶۰ تا ۸۵ متر از حدود چهار میلیارد تومان شروع می‌شود و به حدود ۱۰ میلیارد تومان می‌رسد.

البته فعالان حوزه مسکن این منطقه می‌گویند آپارتمان‌هایی با متراژ بالای ۷۵ متر آمار بیشتری دارند. آن‌ها همچنین کف قیمتی محله را برای تمام متراژ‌ها ۶ میلیارد تومان و سقف قیمتی آن را ۱۲ میلیارد تومان می‌دانند.

همچنین قیمت هر متر واحد مسکونی از حدود ۵۵ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و در محدوده‌هایی بهتر و با کیفیت‌بالاتر به حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

در بین آگهی‌ها واحدی ۷۱ متری که در سال ۱۳۸۳ ساخته شده است چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و هر متر آن نیز ۶۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان ثبت شده است.

واحد مسکونی دیگری نیز که درون آن بازسازی شده است و ساخت آن به سال ۱۳۷۸ بازمی‌گردد ۶ میلیارد تومان قیمت دارد. متراژ این آپارتمان ۶۳ متر و قیمت هر متر از آن ۹۵ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان است.

یک واحد ۷۱ متری هم قیمت آن هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در هر متر ۱۱۶ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان اعلام شده است. سال ساخت این واحد نیز به سال ۱۴۰۱ بازمی‌گردد.

همچنین آپارتمانی که تنها یک سال از ساخت آن می‌گذرد قیمت هر متر از آن ۱۱۷ میلیون تومان تعیین شده و قیمت کلی آن نیز ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است. متراژ این واحد نیز ۸۵ متر است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد این محله شهر تهران نه تنها از روند رشد قیمت عقب نمانده بلکه همچنان به عنوان یکی از مناطق پرطرفدار پایتخت با شروع فصل معاملات مسکن، با تقاضای جدید روبرو باشد.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه