بهمن موتور دو محصول جدید عرضه می کند

دو خودرویی شاسی بلند جدید در راه بازار خودروی ایران + عکس و جزئیات

دو خودرویی شاسی بلند جدید در راه بازار خودروی ایران + عکس و جزئیات
کدخبر : 53003

بازار خودرو آماده ورود دو محصول جدید به بازار است. در نیمه اول سال جاری، دو محصول بهمن موتور منتشر خواهند شد که در دسته خودروهای کراس اوور و شاسی بلند قرار دارند. این دو خودرو از محصولات چینی انتخاب شده‌اند، که همانند سایر محصولات بازار خودرو، با کیفیت بسیار خوبی تولید شده‌اند.

بهمن موتور قصد دارد در نیمه اول سال جاری، دو خودرو ی جدید یعنی فیدلیتی XB1 و پرستیژ را به بازار خودرو عرضه کند. این دو محصول مهمانان جدیدی در بازار خودرو هستند که توسط مدیران بهمن موتور برنامه‌ریزی شده‌اند. فیدلیتی XB1 در دسته خودروهای کراس اوور قرار دارد و فیدلیتی پرستیژ در صنف SUV با سایر محصولات موجود در بازار به رقابت می‌پردازد. تمامی این محصولات با کیفیت بسیار بالا تولید شده‌اند و آماده ورود به بازار هستند.

فیدلیتی XB1 کراس اوور جدید بازار

فیدلیتی XB1 یک کراس اوور 5 نفره است. بهمن موتوری ها این محصول جدید خود را از میان محصولات حاضر در سبد محصولاتی جتور انتخاب کرده اند. جتور یکی از برندهایی است که زیر مجموعه چری چین محسوب می شود.  پیش تر بهمن موتوری ها فیدلیتی پرایم را در خطوط تولید خود داشتند.

فیدلیتی XB1 با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi به بازار عرضه می شود. این پیشرانه فناوری AVL اتریش را دارد. البته این پیشرانه در حال حاضر روی  فونیکس تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم نیز نصب شده است.

با توجه به پیشرانه ای که روی فیدلیتی XB1 نصب شده است. این خودرو قدرت ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر را می توان انتظار داشت. اسین محصول جدید بهمن موتور مجهز به جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است. فیدلیتی XB1 در 8.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. فیدلیتی XB1 همچنین دارای امکانات دیگری شامل امکاناتی مانند سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، ۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های جلوی برقی با گرمکن و سردکن، کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، رادار خطی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، فناوری LED چراغ ها با قابلیت تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، نور پردازی کابین، دستگیره مخفی روی درها، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، کفی VIP صندلی شاگرد، هداپ دیسپلی و… در آن دیده می شود.

بهمن موتوری ها به دنبال این هستند تا نسخه هیبرید پروژه XB1 را نیز در خطوط تولید خود داشته باشند.  مدل هیبریدی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ تنفس طبیعی و قوای محرکه الکتریکی بهره می برد. این پیشرانه ۳۲۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۵۴۵ نیوتن متر تولید می کند. این خودروی هیبریدی امکان چهار چرخ محرک را دارا است. این خودرو قابلیت شارژ باتری ها با برق شهری مجهز است و در یک پیمایش کامل مصرف سوخت حدود ۱.۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد. نمونه پلاگین هیبرید این خودرو در اواخر سال ۱۴۰۲ به بازار ایران می آید.

 

فیدلیتی XB1

فیدلیتی پرستیژ رقیب تازه نفس شاسی بلندهای بازار

بهمن موتور بعد از عرضه فیدلیتی پرایم در بازار خودرو و فید بک های مثبتی که دریافت کرد قصد دارد تا سال جاری فیدلیتی پرستیژ را به بازار عرضه کند. فیدلیتی پرستیژ همانند دیگنیتی پرستیژ با مشخصات ظاهری و فنی متفاوت از نسخه پرایم در بازار حضور داشته باشد. فیدلیتی پرایم که در بازار های بین المللی با نام جتور X70 حضور داشت. نسخه پرستیژ فیدلیتی در واقع فیس لیفتی است از جتور X70 که در بازار بین المللی با نام  X70 پلاس شناخته می شود.

فروش موفقیت‌آمیز فیدلیتی پرایم، بهمن‌موتور را متقاعد کرد که برنامه تولید و عرضه نسخه بهینه شده این محصول را با جدیت بیشتر دنبال کند و حالا پس از معرفی دیگنیتی پرستیژ، قرار است فیدلیتی نیز با مشخصات ظاهری و فنی بهینه شده با همین پسوند لوکس به خیابان‌های کشورمان راه یابد. همانطور که احتمالاً میدانید فیدلیتی پرایم همان جتور X70 بود اما پرستیژ نسخه فیس‌لیفت شده یعنی X70 پلاس می‎‌باشد که با توجه به ارتقاء ظاهر، پیشرانه، گیربکس، آپشن‌های رفاهی و ایمنی از پتانسیل بالایی برای محبوبیت در بازار داخل برخوردار است و می‌تواند در صورت قیمت‌گذاری مناسب به فروش خوبی دست یابد.

این محصول جدید بهمن موتور دارای امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک دوال با امکان تنظیم جداگانه برای سرنشینان عقب، چراغ های تطبیق‌پذیر جلو با نوربالای اتومات، پنل سیستم تهویه لمسی جدید، سردکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده مجهز به حافظه، سیستم صوتی حرفه‌ای، پدل شیفتر، ایربگ‌های پرده‌ی، سامانه کنترل حرکت در شیب، کروزکنترل هوشمند و سیستم رانندگی نیمه‌خودکار، تابلوخوان و سیستم‌های ترمز اضطراری هوشمند و پیشگیری از تصادف" بهره می‌برد که باید دید گروه بهمن در نهایت چه تعداد از این آپشن‌های جذاب را روی فرزند خودش قرار خواهد داد. این امکانات را باید به آپشن های مدل پرایم فیدلیتی اضافه کرد. فیدلیتی پرایم دارای امکاناتی مانند ایربگ‌های جلو و جانبی، سیستم‌های ترمز و پایداری ABS, EBD, EBA, BA, ESC, TCS، رادارهای حرکت بین خطوط و نقطه کور، کنترل حرکت در سربالایی، نمایش فشار باد تایرها، سقف پانوراما بازشو، صفحه نمایش 10.25 اینچی مرکزی، کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی دارای سنسور پا، کروزکنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد صندلی‌های برقی جلو دارای گرمکن، سنسورهای پارک، سیستم نورپردازی داخلی، سامانه ثبت وقایع رانندگی، فرمان D کات، سه خروجی USB برای سرنشینان جلو و عقب، شارژر وایرلس، کیلس و استارتر دکمه‌ای، سنسور‌های نور و باران، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو، آینه وسط الکتروکرومیک و آینه‌های جانبی تاشو برقی است.

فیدلیتی پرستیژ

با حضور فیدلیتی پرستیژ جمع محصولات این برند در سبد محصولات بهمن موترو به سه خواهد رسید. باید منتظر ماند و دید بازار چه استقبالی از فیدلیتی XB1 و فیدلیتی پرستیژ خواهد کرد؟ آیا مشتریان از این محصولات جدید همانند فیدلیتی پرایم، دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرسنتیژ استقبال خواهند کرد؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه