رصد بازار خودروهای داخلی؛

کورس این خودروها برای یک میلیاردی شدن + جدول قیمت باورنکردنی

کورس این خودروها برای یک میلیاردی شدن + جدول قیمت باورنکردنی
کدخبر : 53008

با توجه به ارزیابی بازار، قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو به حد یک میلیارد تومان رسیده است. امروز، در بازار، "207 پاناراما اتومات" و "هایما S5 پلاس" با قیمت بیش از یک میلیارد تومان عرضه شده‌اند و "دنا پلاس توربو اتومات" نیز به دنبال این دو خودرو به قیمتی نزدیک به یک میلیارد تومان رسیده است.

در بازار امروز، به‌رغم کاهش نرخ دلار، قیمت خودرو افزایش پیدا کرده‌است. این رشد قیمت خودرو در بازار، مورد مطالعه و رصد بازار خودرو قرار گرفته است. اعلام برخی اخبار از جمله ممنوعیت ورود خودروهای کارکرده خارجی و همچنین صدور مجوز برای افزایش کارخانه‌ای قیمت خودرو، تأثیرات منفی را بر روی رشد قیمت خودرو داشته‌اند.

همچنین، با شروع سال جدید، قیمت خودروهای داخلی رشد چشمگیری را تجربه کرده‌اند. در بین پرطرفدارهای ایران خودرو، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتومات» با قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بازار معامله شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 705 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و «هایما S7پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و 600 میلیون قیمت گذاری  شد.

اما «دنا پلاس» هم در بازار 910 میلیون تومان قیمت خورد و در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار 810 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 910 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 14 اکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه