پست بانک ایران

مدیریت شعب پست بانک استان البرز صدرنشین افزایش تعداد تراکنش خودپردازها در بهمن ماه ۱۴۰۱ شد

 مدیریت شعب پست بانک استان البرز صدرنشین افزایش تعداد تراکنش خودپردازها در بهمن ماه ۱۴۰۱ شد
کدخبر : 53064

مدیریت شعب استان‌های البرز، قم و کهگیلویه و بویراحمد در تازه‌ترین آمار منتشر شده اداره کل آمار و بودجه برای تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال ۱۴۰۱، بالاترین درصد رشد تعداد تراکنش خودپردازها در بهمن ماه سال مذکور را داشته‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر طبق آمار اداره کل آمار و بودجه و اعلام اداره کل بازاریابی و توسعه بازار، مدیریت شعب استان البرز با تحقق ۱۰۸/۴ رصد در رتبه نخست و مدیریت شعب استان‌های قم و کهگیلویه و بویراحمد با ۹۷/۱ و ۹۴/۹ درصد در جایگاه دوم و سوم، تحقق اهداف کمی، پایش و پویش بهمن ماه سال جاری در افزایش تعداد تراکنش‌ خودپردازها قرار گرفتند.

این گزارش نشان می‌دهد که سرانه تعداد تراکنش دستگاه‌های خودپرداز استان البرز در بهمن ماه امسال ۷ هزار و ۶۸۵ تراکنش و مدیریت شعب استان قم و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب ۴ هزار و ۹۵۱ و ۷ هزار و ۷۷۱ تراکنش رشد داشته است.

سرانه تعداد تراکنش خودپردازها در سطح کشور در بهمن ماه ۱۴۰۱، نسبت به میانگین سرانه تعداد تراکنش خودپردازها در سه ماهه منتهی به پایان اسفند سال ۱۴۰۰، در مجموع استان‌ها، ۳/۵۶ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این آمار، تمام استان‌ها توانسته‌اند در بازه زمانی یک ماهه ۵۹/۷ درصد از اهداف کمی برنامه پایش و پویش سال جاری را در حوزه افزایش تعداد تراکنش دستگاه‌های خودپرداز محقق کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه