بی حجابی

فتوای جدید رهبر برای بی حجابی | صحبت های رهبر درباره کشف حجاب

فتوای جدید رهبر برای بی حجابی | صحبت های رهبر درباره کشف حجاب
کدخبر : 53162

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام گفتند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

چند وقتی است بی حجابی در ایران رواج پیدا کرده است.بی حجابی در ایران چیز عجیبی است.بی حجابی با قوانین ایران همخوانی ندارد.بی حجابی در کشور های اروپایی رایج است.فتوای رهبر انقلاب اسلامی را درباره بی حجابی در متن زیر بخوانید.

رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام گفتند: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است.

گزیده بیانات رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

* در مسئله‌ی پوشش، خب مسئله‌ی حجاب محدودیت شرعی و قانونی است. محدودیت دولتی نیست. قانونی است و شرعی است. کشف حجاب حرام شرعی است، حرام سیاسی است؛ هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است.

* خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند این را؛ اگر بدانند، بدانند که پشت این کاری که اینها دارند می‌کنند چه کسانی هستند، قطعاً نمی‌کنند.

* من می‌دانم. خیلی از اینها کسانی هستند که اهل دین‌اند، اهل تضرع‌اند، اهل ماه رمضان‌اند، اهل گریه و دعا هستند؛ توجه ندارند که چه کسی پشت این سیاست رفع حجاب و مبارزه با حجاب است. جاسوسهای دشمن، دستگاههای جاسوسی دشمن دنبال این قضیه است. اگر بدانند حتماً نمی‌کنند. به هر حال این مسئله قطعاً حل خواهد شد. امام در اولین هفته‌های انقلاب، مسئله‌ی حجاب را الزاماً و قاطعاً بیان کردند. حالا هم حل خواهد شد ان‌شاءالله.

* منتها خب همه توجه داشته باشند دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. بدون برنامه و اینها، کارهای بی‌قاعده نباید انجام بگیرد؛ با برنامه، مسئولین برنامه داشته باشند و دارند، ان‌شاءالله این کار دنبال بشود.

* اقتصاد اولین مسئله‌ی کشور است. مهمترین مسئله‌ی کشور است؛ مسئله‌ی معیشت مردم است. شعار امسال شعار مهمی است. اینکه ما شعارها را شعارهای اقتصادی قرار دادیم این به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی و اینها نیست. آنها هم به جای خود مهم است اما یک اقتصاد نابسامان بر روی فرهنگ جامعه هم اثر میگذارد.

* تورم بالا در چند سال پی در پی، این خیلی چیز مهمی است. سالهای متعدد، پشت سر هم، تورم بالا. خب؛ این روی نظام توزیع درآمدها در کشور اثر میگذارد. توزیع درآمدهای کشور را ناموزون میکند یک عده‌ای محروم میمانند یک عده‌ای هم حالا از طرق مختلفی جیب‌هایشان پر میشود. از هر دو طرف ایجاد فساد خواهد شد.

* گاهی شده که ما تورم را توانستیم کنترل کنیم اما از آن طرف با رکود همراه بوده، این به ضرر کشور است. اینکه تورم بیاید پایین اما رکود حاکم بر اقتصاد کشور باشد این چیز خوبی نیست. مهم این است که بتوانیم تورم را مهار کنیم تولید هم به رکود نینجامد. تولید رشد پیدا کند و این ممکن است.

* یکی دیگر از الزامات عملی شدن شعار امسال ثبات در سیاست‌ها و تصمیم‌های اقتصادی است؛ این که در سیاست‌های پولی‌مان، در سیاست‌های مالی‌مان مدام تغییرات پی‌در‌پی بدهیم این خیلی مضرّ است برای کشور، خیلی مضرّ است. حالت بی‌اطمینانی بوجود می‌آید. کارآفرین را مردّد می کند، آن کسی که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، کارآفرینی کند، او را مردّد می‌کند. ما حالا دنبال سرمایه‌گذاری خارجی هم هستیم؛ به خارجی‌ها می‌گوییم بیایند سرمایه‌گذاری کنند، هر کسی که می‌تواند مایل است بیاید سرمایه‌گذاری کند، او هم سود می برد، ما هم سود می‌بریم. خارجی‌ها نگاه می‌کنند به سرمایه‌گذاران داخلی، این‌ها ویترین نظامند. می‌خواهند ببینند که شما با سرمایه‌گذار کارفرمای داخلی و کارآفرین داخلی چه جوری رفتار می کنید، بعد اگر چنانچه دیدند خوب رفتار می‌کنید آن‌ها هم می‌آیند.

* ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه