شاسی بلند جدید به بازار خودروی ایران را ببینید! + تصاویر

شاسی بلند جدید به بازار خودروی ایران را ببینید! + تصاویر
کدخبر : 53212

یک شرکت واردکننده بازار ایران، برای واردات خودروی شاسی بلند چینی GAC GS4، فرآیند ثبت سفارش را به پایان رسانده است و می‌خواهد در زودترین زمان ممکن این خودرو را در بازار ایران عرضه کند.

یک شرکت واردکننده، با هدف واردات خودرو، یک خودرو شاسی بلند چینی به نام GAC GS4، فرایند ثبت سفارش را با موفقیت انجام داده است و قصد دارد به زودی این خودرو را در بازار ایران عرضه کند. باید گفت برند GAC در زمینه تولید خودروهای باکیفیت و بسیار خوب در چین شناخته شده و شاسی بلند گیک GS4 نیز در گذشته در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس عرضه شده است.

(تصویر) ورود یک شاسی بلند جدید به بازار

مشخصات فنی شاسی بلند GAC GS4

شاسی بلند GAC GS4 با همان موتور 1.5 لیتری T-GDI که در کشورهای عربی عرضه شده، وارد بازار ایران خواهد شد. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 166 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی

در حال حاضر مشخص نشده گک GS4 با چه مشخصاتی به بازار ایران خواهد آمد، اما نسخه فول این خودرو از امکاناتی چون 6 کیسه هوای ایمنی، تریم چرمی صندلی‌ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، سیستم کمکی کروز هوشمند، رادار هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، ترمز اضطراری خودکار، مولتی مدیا یا نمایشگر لمسی همراه با دوربین عقب و آینه الکتروکرومیک بهره می‌برد.

(تصویر) ورود یک شاسی بلند جدید به بازار

از سایر امکانات شاسی بلند چینی GAC GS4 نیز می‌توان به چراغ‌ها مجهز به فناوری LED، چراغ‌های روز، ترمزهای ABS، EBD و BAS، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گرمکن و چراغ راهنما، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سقف پانورامیک و کلاستر دیجیتالی اشاره کرد.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه