مونا فرجاد

عکس جنجالی مونا فرجاد که به تازگی منتشر کرد | دلنوشته دردناک مونا فرجاد

عکس جنجالی مونا فرجاد که به تازگی منتشر کرد | دلنوشته دردناک مونا فرجاد
کدخبر : 53278

مونا فرجاد با انتشار عکسی از گریم جدید و متفاوت خود در اینستاگرام خود متنی به اشتراک گذاشته.

مونا فرجاد فرزند جلیل فرجاد است.مونا فرجاد به تازگی مادر خود را از دست داده است.مونا فرجاد فرزند دوم خانواده است و خواهر او مارال فرجاد بازگر است.مونا فرجاد به لطف پدر در سه سالگی در برنامه ای بنام «بهاران» به کارگردانی پدرش بازی کرد.مونا فرجاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.عکس زیر را مونا فرجاد به تازگی منتشر کرد.

مونا فرجاد

مونا فرجاد با انتشار عکسی از گریم جدید و متفاوت خود در اینستاگرام خود نوشت:

من هستم و من نیستم. من هستم چون همان احساس کودکی،کشف چیزهای جدید را هنوز در سر دارم.هنوز هم می خواهم با انگشت شست پا لیوان چای داغ را جا‌به‌جا کنم بدون آنکه بر زمین بریزد و  تاکنون موفق نشده‌ام، یا انقدر به بخاری داغ برای بار هزارم بچسبم که شاید قدرت جادویی‌ام اینبار به یاری‌ام بشتابد و پوستم را حرارت آتش نسوزاند اما امان از داغ بر پوست نشسته. من همین عکس هستم با چشمانی که برق میزند و  زیبایی ها را دو چندان می‌بیند،چشمانی که هنوز به فردای روشن ایمان دارد.هنوز دوست دارد کره‌ی زمین را یواشکی جابه‌جا کند و به مارال و نازک(دوست دوران‌کودکی تا به امروز) بگوید :فکر کنم درون کره‌ی ما پاتال زندگی می کند(دوستان دهه‌ی شصت می‌دانند پاتال و آرزوهای کوچک چیست). اما من نیستم،چون آنکه در آینه است طرحی‌ست به دست استاد مشاطه‌گر ( محمود خان دهقانی) که برای کابوس میرزا محمود خان زنبورکچی( در سریال شبکه‌ی مخفی زنان) طراحی شده است.

برای ترس و نهیب زدن به او. لپهای سرخ، شاید سرخی‌اش از روزگار است و پشت چهره‌ی نا متعارف تصویری از شک،ترس،نا امیدی مستتر باشد.پس من نیستم چون من به آواز پرنده،به رویش گل،به گرمی آفتاب و شرایط بهتر هنوز امیدوارم.من به معجزه‌ی زندگی امیدوارم.

تصویر مربوط به سکانس کابوس میرزاست در سریال#شبکه_مخفی_زنان که امید دارم به زودی پخشش آغاز شود.به گمانم باید این سریال را دید و به آن فکر کرد و طعم تازه‌ای از یک کار متفاوت را چشید.شاید طعم جدید ذائقه‌یمان را تغییر دهد و برایمان خوش‌آیندتر باشد .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه