آخرین قیمت ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ + جدول

آخرین قیمت ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ + جدول
کدخبر : 53336

در روز شنبه مورخ ۱۹ فروردین، دلار به قیمت توافقی ۴۰ هزار و ۴۰۰ ریال و هر عدد سکه امامی نیز به قیمت ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسیده است.

قیمت دلار توافقی در روز شنبه ۱۹ فروردین، تا ظهر تغییری نداشت و با قیمت ۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان مانند روز پنجشنبه هفته گذشته، فروخته شد. در بازار طلا ، نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز ۳۰ هزار تومان بود که معادل تقریبا یک درصد افزایش نسبت به روز گذشته است و به دو میلیون و ۵۱۹ هزار تومان رسیده است. همچنین، قیمت سکه امامی با کاهش قیمت به میزان ۳۰ هزار تومانی، به‌شکل تک‌فروشی به قیمت ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

به گزارش فرارو، قیمت دلار توافقی امروز شنبه ۱۹ فروردین تا ظهر و براساس اعلام کانون صرافان ۴۳ هزار و ۴۰۰ تومان به‌ثبت رسید. رقمی که روز پنجشنبه هم از سوی کانون صرافان به عنوان قیمت دلار توافقی اعلام شد و حالا این این عدد در اولین روز معاملاتی هفته جدید تغییری نکرده است. همچنین قیمت یورو توافقی امروز با افت ۸۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۴۰۰ تومان تقلیل پیدا کرد. قیمت یورو خدماتی هم طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۴ هزار و ۳۴۰ تومان و برای متقاضیان ارز خدماتی، قیمت دلار امروز ۴۰ هزار و ۶۴۰ تومان محاسبه می‌شود.

نرخ ارز تا ساعت ۱۱:۳۰

انواع ارز

قیمت پنجشنبه

قیمت امروز

دلار توافقی

43 هزار و 400 تومان

43 هزار و 400 تومان

یورو توافقی

46 هزار و 480 تومان

46 هزار و 400 تومان

دلار خدماتی

40 هزار و 700 تومان

40 هزار و 640 تومان

یورو خدماتی

44 هزار و 500 تومان

44 هزار و 340 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه 

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ۱۹ فروردین همزمان با شروع خریدو‌فروش‌های بازار به دو میلیون و ۵۱۹ هزار تومان رسید. به‌این ترتیب درمقایسه با عصر پنجشنبه شاهد افت ۳۰ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار هستیم.

سکه امامی هم که به‌اسم سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید فروخته می‌شود با افت قیمت ۳۰ هزار تومانی، تا ظهر امروز ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت داشت، اما سایر سکه‌های طلا بدون تغییر قیمت فروخته شدند.

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به‌ثبت رسید. نیم‌سکه و ربع‌سکه به‌ترتیب ۱۸ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان فروخته شدند و هر قطعه سکه گرمی شش میلیون و ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ طلا و انواع سکه تا ساعت ۱۱:۳۰

طلا و انواع سکه

قیمت پنجشنبه

قیمت امروز

هر گرم طلا 18 عیار

دو میلیون و 549 هزار تومان

دو میلیون و 519 هزار تومان

امامی

31 میلیون و 430 هزار تومان

31 میلیون و 400 هزار تومان

طرح قدیم

27 میلیون و 400 هزار تومان

27 میلیون و 400 هزار تومان

 سکه نیم‌بهار

18 میلیون و 930 هزار تومان

18 میلیون و 930 هزار تومان

سکه ربع‌بهار

11 میلیون و 910 هزار تومان

11 میلیون و 910 هزار تومان

سکه یک گرمی

شش میلیون و 580 هزار تومان

شش میلیون و 580 هزار تومان

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه