• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • بانک
  • امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد؛ صدور بیش از ۳ هزار فقره ضمانت‌نامه در سال ۱۴۰۱ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب طرح سفیران

پست بانک ایران

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد؛ صدور بیش از ۳ هزار فقره ضمانت‌نامه در سال ۱۴۰۱ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب طرح سفیران

 امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران خبر داد؛ صدور بیش از ۳ هزار فقره ضمانت‌نامه در سال ۱۴۰۱ در باجه‌های بانکی روستایی منتخب طرح سفیران
کدخبر : 53392

امور استان‌ها و بازاریابی پست بانک ایران با انتشار گزارشی از صدور ۳۰۷۳ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ ۱۸ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در باجه بانکی روستایی منتخب طرح سفیران، تا پایان سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این گزارش، در اسفندماه سال گذشته ۲۶۷ فقره ضمانت‌نامه به مبلغ دو هزار و ۸۹ میلیارد ریال در ۸۱ باجه بانکی روستایی طرح سفیران، بازاریابی و صادر شده است.

● در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، مدیریت شعب استان اصفهان با ۲۲ باجه بانکی فعال و صدور ۶۶  فقره ضمانت‌نامه به مبلغی بیش از ۴۱۶ میلیارد ریال، ۲۰ درصد از صدور مبلغ ضمانت‌نامه‌های کل کشور را به خود اختصاص داده است.

● همچنین، مدیریت شعب استان مرکزی و مازندران با چهار و شش باجه فعال در طرح سفیران، به ترتیب با صدور هشت و ۲۸ فقره ضمانت‌نامه و مبالغی بیش از ۲۷۴ و ۲۲۱ میلیارد ریال در رتبه‌های دوم و سوم کشوری این طرح قرار دارند.

● بر اساس آمار منتشر شده امور استان‌ها و بازاریابی بانک، مدیریت شعب استان‌های اصفهان، مرکزی، مازندران، البرز و بوشهر ۶۰ درصد از کل مبالغ ضمانت‌نامه‌های بازاریابی شده در اسفند ماه سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه