صندوق قرض الحسنه شاهد

بیانیه صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز قدس

بیانیه صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت روز قدس
کدخبر : 53565

روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کرد.

صندوق قرض الحسنه شاهد در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه‌ای خواستار حضور پرشور و وحدت بخش ملت ایران در مراسم راهپیمایی حماسی آزادی خواهی قدس شریف شد.

متن بیانیه صادر شده توسط روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است.

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ ... (اسراء / 1)

روز جهانی قدس، روز فریاد آزادی خواهی ملت مظلوم فلسطین از سیطره صهیونیست‌های غاصب و جنایتکاری است که به فضل خداوند از هر زمان دیگری به فروپاشی نزدیک تر هستند.

روز قدس به نماد مظلومیت و تظلم ملتِ  محصور و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در اراضی بیت المقدس زده است

رژیم جعلی اسرائیل غده سرطانی و پایگاه تروریسم است که سرنگونی و محو شدن آن از غرب آسیا، نه تنها آرامش و امنیت را به منطقه بلکه به جهان باز خواهد گرداند.

بدون تردید برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی خواهد بود و قطعاً نور انعکاس یافته از این حضور پرشور به جای جای سرزمین‌های اشغالی تابیده تا کابوسی سخت و مهلک را برای سران استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی رقم زند.

لذا بدینوسیله روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد به نمایندگی از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، هیئت امناء، هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان این نهاد خدمتگزار، آحاد ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی را به حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می نماید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه